خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه جهت بررسی خسارات وارده به منازل خانواده شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات ناشی از زلزله اخیر درسرپل ذهاب حضور یافت.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۹۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه جهت بررسی خسارات وارده به منازل خانواده شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات ناشی از زلزله اخیر درسرپل ذهاب حضور یافت.

 

حجت الاسلام عسگری دراین بازدید ضمن ابراز تاسف از وقوع زلزله و آسیب های مادی و معنوی برای عده ای از خانواده های شهدا و ایثارگران و آرزوی صبر و بردباری برای حادثه دیدگان درجريان روند بازسازي منازل آنان قرار گرفت و بر رسيدگي هرچه سريع‌تر به مشكلات خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران تاكيد كرد .

 

وی با بیان اینکه متاسفانه دراین حادثه زلزله ۲۹ نفر ازهمسران و مادران خانواده شهدا و جانبازان شهرستان سرپل ذهاب جان خود را از دست دادند، افزود: اداره کل بنیاد تمام توان و امکانات خود را برای کمک به خانواده های شهدا و جانبازان مناطق زلزله زده به کار خواهد گرفت.

 

وی ضمن ابرازهمدردی با آسیب دیدگان گفت: از ساعات اولیه پس از وقوع زلزله کلیه عوامل بنیاد شهید شهرستانهای استان کرمانشاه به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب جهت کمک رسانی و میزان خسارت و.... اعزام شدند.

ارسال نظرات