کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران به ریاست قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و سایر اعضاء این کارگروه از ادارات ذیربط در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۰۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  در این جلسه قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان، نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : هرچه مردم آگاهی بیشتری در مواقع بحران از وضعیت و شرایط موجود داشته باشند، رسیدگی و امداد رسانی ها بسیار مطلوب تر خواهد بود.

سهرابی طرح خادم یا طرح «خـانواده آماده در مـخاطرات» در حال اجرای  توسط هلال احمر را طرحی مناسب برای آمادگی خانواده‌ها در زمینه مقابله با حوادث دانست  و از آمادگی رساننه استانی برای تبیین این طرح خبر داد .

وی به برگزاری مانور اخیر مدیریت بحران در صدا وسیمای مرکز زنجان اشاره کرد و گفت : در این مانور، کارکنان این مرکز نحوه پوشش رسانه ای سریع و کامل در حوزه های صدا ، سیما و خبر در صورت بروز حوادث و بحران های احتمالی را با موفقیت به نمایش گذاشته و تمرین کردند .

در ادامه، اعضای جلسه ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز زنجان در اطلاع رسانی مناسب  زلزله کرمانشاه ، به نحوه و میزان کمک رسانی به مناطق زلزله زده و گزارش عملکرد شش ماهه حوزه های فعالیت خود پرداختند.

ارسال نظرات