خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: دولت باید مراقبت بیشتری داشته باشد تا معیشت مردم و اقتصاد کشور بهبود پیدا کند؛ وضعیت مردم نباید سخت‌تر از امروز شود و اگر دولت دلسوز مردم باشد محبت ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۲۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای جامعه اسلامی مهندسین با تشریح روایتی از امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: ایشان تاکید دارند که سخن گفتن همچون دارویی می‌ماند که اگر زیاد باشد موجب مرگ بوده و اگر کم باشد به انسان سود می‌رساند پس به همین خاطر باید به اندازه و نافع سخن گفت.

وی با بیان اینکه با اشاره به ذات دوستی و دشمنی در دنیا خاطرنشان کرد: کار دشمن دشمنی است و نباید از آن انتظار دوستی و محبت داشت و همانطور که امام حسین(ع) فرمودند دین برای مردم همچون آب دهان بوده؛ دشمن به نام دین جلو می‌آید و عمل می‌کند و ضربه می‌زند.

این مرجع تقلید ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر تکفیری‌ها و داعش اظهار کرد: تمام تلاش دشمن بر این است که دین را از مردم گرفته و برای رسیدن به هدف خود راه‌های مختلفی را به کار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همگان باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هشیار باشند خاطرنشان کرد: دشمنان ما به دنبال اختلاف افکنی هستند و توطئه‌های خود را حول این محور شکل می‌دهند و در این مسیر استکبار جهانی در راس تمام دزدها قرار گرفته است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه تمام مسلمانان باید با هم متحد و منسجم باشند تصریح کرد: در این صورت است که دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و اگر توانست اختلافی میان ما ایجاد کند کشور رو به نابودی خواهد رفت.

وی با اشاره به وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور اذعان کرد: دولت باید مراقبت بیشتری داشته باشد تا معیشت مردم و اقتصاد کشور بهبود پیدا کند؛ وضعیت مردم نباید سخت‌تر از امروز شود و اگر دولت دلسوز مردم باشد محبت ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها