خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

ولی فقیه و بسیج، مهم ترین برکات برای نظام و انقلاب است

فرمانده سپاه مرند در جمع کارکنان تامین اجتماعی این شهرستان، ولی فقیه و بسیج مردمی را مهم ترین برکات اعطایی خداوند متعال برای این نظام و کشور عنوان و بیان کرد: بسیج با تبعیت محض از رهبری و ولایت مداری در جبهه های جنگ سخت و نرم جانانه مقاومت کرد و به دشمنان اسلام و انقلاب درس عبرتی داد که هیچ وقت فکر تجاوز به مرزهای کشور را در سر نپروراند.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۳۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده در این برنامه اقتدار امروز ایران اسلامی و امنیت و اسایشی که هم اکنون در کشور حاکم است مرهون رهبر و مولا و مقتدای شیعیان جهان حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی، و از جان گذشتگی شهدا و حضور بسیجیان پا در رکاب ولایت دانست.
وی افزود: امروز هم،بسیجی برای کشور دل می سوزاند برای آبادانی کشور تلاش می کند، برای حفظ استقلال ملی، هرچه بتواند کار می کند و از جان خود هم می گذرد، امروز هم اگر احساس کند دشمن می خواهد از روزنه ای، چه اقتصادی و سیاسی و چه فرهنگی به داخل کشور نفوذ کند در مقابل او می ایستد و این نشان از گمنامی و بی نشانی این دلیر مردان خدایی است.
قهرمانزاده با بیان اینکه برای رفع معضلات و مشکلات فرهنگی وسعت دید و تفکر بسیج در کشور ضروری است، گفت: رویکرد و ایده بسیجی می‌تواند بسیاری از مشکلات را در همه حوزه‌های مختلف بویژه حوزه فرهنگی برطرف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها