فرماندار دلفان گفت: دغدغه و اولویت اصلی دولت تسریع در روند ازدواج جوانان و اشتغالزایی برای نسل جوان می‌باشد که بعنوان نمونه افزایش و پرداخت وام ازدواج بدون محدودیت زمانی از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۷۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ جلسه ساماندهی امور جوانان با محوریت ازدواج و خانواده با حضور حجت الاسلام و المسلمین جمیاری امام جمعه محترم نورآباد دلفان و دیگر اعضا و به ریاست آقای طولابی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


در این جلسه فرماندار ضمن تشکر از حضور اعضا طی سخنانی مطالبی رادر خصوص فرهنگ سازی جهت برگزاری ازدواج آسان اظهار داشت: دغدغه و اولویت اصلی دولت تسریع در روند ازدواج جوانان و اشتغالزایی برای نسل جوان می‌باشد که بعنوان نمونه افزایش و پرداخت وام ازدواج بدون محدودیت زمانی از جمله این اقدامات است.

طولابی با اشاره به بیکاری جوانان در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: بیکاری جوانان از جمله مهمترین دغدغه اصلی مسئولین است.

فرماندار دلفان به ضرورت تغییر فرهنگ کار از کار اداری به بخش خصوصی پرداخت وگفت: از دستگاه‌های فرهنگی درخواست دارم که با استفاده از ظرفیت نخبگان در این زمینه فرهنگ سازی انجام دهند.


فرماندار همچنین از اداره ورزش و جوانان خواست که کمیته‌های فرعی ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های مختلف اقتصاد، مسکن، اشتغال، فرهنگ و دیگر حوزه‌ها را فعال نموده و با کار کارشناسی موانع و مشکلات جوانان را آسیب شناسی و راهکار‌های عملی جهت مرتفع نمودن ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه روسای بانک‌ها گزارشی از روند پرداخت تسهیلات ازدواج واینکه در سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۳۰۰ دو هزار سیصد فقره وام ازدواج پرداخت شده است.
 
 
 
ارسال نظرات