نشست سبک زندگی اسلامی در روستای کمکوه عقدا

در سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان اردکان نشست سبک زندگی اسلامی در روستای کمکوه عقدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۱۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) با حضرت خدیحه (س) و هفته وحدت به همت شورای اسلامی روستای "کمکوه" و کانون بسیج خواهران شهرستان اردکان نشست سبک زندگی اسلامی " با حضور جمعی از مردم ولایتی این روستا در مسجد جامع برگزار شد.
در این نشست حجه الاسلام قره چی "نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اردکان ضمن برشمردن ویژگیهای یک زندگی سالم گفت ازدواج حضرت رسول اکرم (ص) با حضرت خدیجه (س) نمونه ای از تشکیل خانواده با معیارهای ساده و سالم است و بایداین معیارها سرلوحه خانواده ها در ازدواج قرار گیرد تا جامعه ای سالم داشته باشیم.
قره چاهی ادامه داد: یکی از مواردی که بر تحکیم بنیان خانواده و زندگی تاثیر می پذیرد صله رحم هست و هرگاه ارتباط و رفت و آمد با کسانی که در مسیر زندگی خود مقررات مذهبی را رعایت نمی‌کنند، سبب شود که آنان در وضع زندگی خود تجدیدنظر کنند و کم کم به اصول و موازین مذهبی پایبند شوند و یا لااقل این رفت و آمد اثر سوئی در روحیه خود انسان و وضع خانواده او نگذارد، در این صورت رعایت پیوند خویشاوندی لازم است و باید این فریضه الهی را انجام داد.
در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان و نیزموذن این روستا جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار