امام جمعه موقت ازنا :

تحویل فلسطین به اسرائیل یکی از اهداف نشست اعراب با ترامپ است

امام جمعه موقت ازنا گفت : عربستان در نشست های کشورهای عربی به دنبال یهودی سازی فلسطین و اخراج فلسطینان از کشور خودشان است که زمزمه ها آن را می توان از تحرکات رژیم غاصب صهیونیستی دید
کد خبر: ۸۹۵۶۸۲۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در جمع نمازگزارن ضمن اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس اظهار داشت :شهید مدرس الگویی برای مبازره با طاغوت بود که در برابر ظلم سینه سپر می کرد و باید نمایندگان مجلس برای دفاع و قدرانی از خون شهدا و ایت الله مدرس قوانینی را در اولویت و تصویب کنند که در جهت پیشرفت انقلاب اسلامی ایران تاثیر گذار باشد.


وی ضمن تبریک هفته وحدت افزود :دین مبین اسلام دین صلح و سلامت است که در طول تاریخ این را به وضوح دیده می‌شود که این منش در انقلاب اسلامی ایران جلوه گر است که در طول این 38 سال از گذشت انقلاب به هیچ کشوری تجاوز نکرده است.

امام جمعه موقت ازنا با اشاره وحدت اسلام با ادیان دیگر عنوان کرد :اسلام دین با اهل کتاب وحدت دارد به ویژه با اهل تسنن که در قرآن و پیامبر اسلام مشتر ک هستیم.


وی با اشاره به نفاق انگلستان در بین مسلمانان در طول تاریخ بیان کرد :در 170 سال پیش توسط انگلستان یک پیوند نا مبارک بین عبد الوهاب و عبد العزیز صورت گرفت که دینی ایجاد شد که عامل اصلی مشکلات و سبب داعش در منطقه است.

صالحی با توجه به تشکیل نشست در کشور مصر عنوان کرد :در این نشست لایحه ای علیه حزب الله لبنان تصویب شد که در آن اهداف اسرائیل و آمریکا جلوه گری می کند.

وی تصریح کرد :حزب الله لبنان عامل فخر اسلام و عربیت است که اشغالگران را از جنوب لبنان بیرو کردند و در جنگ 33 روزه اسرائیل غاصب را شکست داد که خود صهیونیست ها به آن اعتراف می کنند.

امام جمعه موقت ازنا با اشاره به اهداف نشست های کشورهای عربی خاطر نشان کرد :عربستان در نشست های کشورهای عربی به دنبال یهودی سازی فلسطین و اخراج فلسطینان از کشور خودشان است که زمزمه ها آن را می توان از تحرکات رژیم غاصب صهیونیستی دید.

وی اظهار داشت : آمریکا در مقابل کره شمالی عاجز است چه برسد به ایران که به نام الله اکبر مزین است و جهانیان فهمیدند که امریکا طبل تویی خالی است و ابرورش رفته است.

صالحی ضمن خیر مقدم به فرمانده جدید نیرو انتظامی ازنا گفت : آروزی سربلندی و موفقیت برای سبز پوشان نیرو انتظامی داریم که سوابق درخشانی در مبازره با قاچاق کالا و مواد مخدر و امنیت مرز ها دارند.
 
 
ارسال نظرات