خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: وحدت کلید پیروزی و موفقیت مسلمانان جهان در شرایط کنونی است ودشمنان در پی برهم زدن اتحاد مسلمانان هستند.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۴۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: رسول گرامی اسلام (ص) بهترین الگو برای مسلمانان در رفتار، گفتار و پندار است و همه مسلمانان و مذاهب اسلامی به اهل بیت رسول خدا (ص) عشق دارند.

 

امام جمعه کرمانشاه محبت به اهل بیت در کنار قرآن کریم، پیغمبر اکرم (ص)، قبله، نماز و روزه را از محورهای وحدت آفرین میان مسلمانان دانست و گفت: حفظ وحدت از ضروری ترین دستورات رسول خدا (ص) به مسلمانان است که امروز با این جمعیت عظیم مسلمانان اگر اتفاق بیفتد تمام ابرقدرت ها در مقابل آنها خاضع می‌شوند.

 

آیت‌الله علما وحدت را کلید پیروزی و موفقیت مسلمانان جهان در شرایط کنونی دانست و افزود: دشمنان نمی‌گذارند مسلمانان وحدت داشته باشند و ظهور داعش یکی از نقشه‌های آشکار برای تفرقه اندازی میان مسلمانان است و تکفیری‌های تروریست؛ با بصیرت رهبر معظم انقلاب و مقاومت مسلمانان عراق، ایران و سوریه شکست خوردند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، ایشان راالگوی بسیار خوب برای نمایندگان مجلس و مسئولان دانست و گفت: اقتصادی مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، همان سخن مدرس در ۸۰ سال پیش است که باید به جای وابستگی به خارج به توانایی داخلی تکیه نماییم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اهمیت موضوع پرداخت زکات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اهمیت فریضه زکات برای کمک به تهیدستان باید بیش از پیش در جامعه آشکار گردد.

ارسال نظرات