امام جمعه موقت شهرکرد؛

پیامبراعظم(ص)آخرین نماینده وسفیرخداوندبرای بازگوکردن فرامین الهی است

حجت‌الاسلام فاطمی گفت:پیامبراعظم صلوات الله علیه وآله وسلم آخرین نماینده و سفیرخداوند برای بازگوکردن فرامین الهی است .
کد خبر: ۸۹۵۶۸۴۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد،با گرامیداشت شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس،اظهار کرد: ایشان با شجاعت و جرأتی مثال‌زدنی در مواقع حساس نظر خود را بیان می‌کردند.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد افزود: شهید آیت‌الله مدرس، حدود 17 سال نماینده مجلس بودند و در ‌طول این دوران مواضع بسیار مهمی داشتند ودر برابر سیاست داخلی و خارجی نظر خودرا شجاعانه بیان می‌کردند و همین شجاعت در شکل‌گیری شخصیت امام راحل نقش تأثیرگذاری داشت.

وی اظهار کرد: آیت‌الله مدرس برخلاف بسیاری از سیاست‌مداران آن دوران ماهیت رضاشاه را به‌خوبی درک کردند و گول رفتارهای نمایشی او را نخوردند.

 حجت‌الاسلام فاطمی گفت:جرأت و جسارت آیت‌الله مدرس باید در بین سیاست‌مداران ما حفظ شود و این عالم شهید باید الگوی سیاست‌مداران و نمایندگان مجلس باشد.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد:آیت الله مدرس باموضع گیری های خود در مقابل شاه و استعمارگران راه را برای قیام امام خمینی(ره)هموار کردند.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد با تبریک میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم ، ولادت حضرت امام صادق علیه السلام و گرامیداشت هفته وحدت گفت: نبی گرامی اسلام  به‌عنوان آخرین نماینده و سفیر خداوند برای بازگوکردن فرامین الهی است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: پیامبراعظم صلوات الله علیه وآله وسلم ،برای جلوگیری از بیراهه رفتن و گمراهی مردم حریص بودند و برای هدایت افراد جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند.

حجت الاسلام فاطمی گفت:بسیاری ازمسلمانان در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند،تمام این افراد امت اسلامی هستند که پیروی پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم می باشند.

وی اظهار کرد:پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلّم را خداوند به پیامبری مبعوث کردند و اطاعت از ایشان برای عرب و حجم واجب است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به هفته وحدت، گفت: افزایش وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان اعم از سنی و شیعه و پیشبرد اهداف اسلامی از اهداف نامگذاری این هفته است.

مدیرحوزه علمیه شهرکرد افزود:دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند که باید با وحدت و همدلی، نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی گفت: دشمنان اسلام ناب تلاش می کنند با ترفندها مختلف نسل جوانان و نوجوانان جامعه را به گمراهی بکشد ،جوانان ما باید با بصیرت و آگاهی  وایستادگی در مقابل فتنه‌ها اجازه ندهند، دشمنان به هدف  شوم خود دست پیدا کنند.

ارسال نظرات