مهرپرور گفت:16نفراز خواهران بسیجی متشکل از مشاور، روان شناس، حوزوی، عضو سازمان بسیج جامعه زنان استان جهت انجام عملیات روانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شهر ازگله و روستاهای آن اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۵۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "فیروزه مهرپرور" مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام رصد گفت: صبح امروزپنجشنبه 9آذرماه 16نفراز خواهران بسیجی متشکل از مشاور، روان شناس، حوزوی، عضو سازمان بسیج جامعه زنان استان جهت انجام عملیات روانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شهر ازگله و روستاهای آن اعزام شدند.
وی افزود: مدت حضور این خواهران ،دو روز می باشد هدف از این اعزام تقویت روحیه،نشاط و امید به زندگی و التیام آلام کودکان و زنان زلزلزله زده ساکن در این مناطق است.
مهرپرور اضافه کرد:  اقلامی که در طول این مدت از طریق کمک های مردمی و جشن گلریزان توسط جامعه هدف جمع آوری شده است بر اساس نیاز مادران و دختران کودکان در بین آنان توزیع خواهد شد و از طریق پزشک روانشناس نسبت به انجام مداوای این عزیزان خواهیم پرداخت.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان ایلام اظهار داشت: توزیع بروشور هایی باعنوان پیام های بهداشتی تبلیغی در بین کلیه خانوارها و اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله مسابقه دل نوشته برای نوجوانان، و اجرای مسابقات نقاشی و بازی های کودکانه و شعر قرآنی از دیگر خدمات این تیم اعزامی است.
وی با بیان اینکه سپاه امیرالمومنین استان ایلام از هرگونه کمکی نسبت به خدمت رسانی به مردم مصیبت دیده مناطق زلزله زده دریغ نخواهد داشت؛ بیان کرد: امید است این خدمات تسکینی بر آلام این عزیزان باشد.

ارسال نظرات