سید ساجد یعقوبی
جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل:
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خانواده‌های شهدا ارزشمندترین الگوی جامعه هستند و استقامت خانواده شهدای والامقام ادامه دهنده نهضت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۶۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

خانواده‌های شهدا ارزشمندترین الگوی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار فرهنگ مستعدحصاری در دیدار با خانواده همسر شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل اظهار داشت: استقامت خانواده شهدای والامقام ادامه دهنده نهضت انقلاب اسلامی است که ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام باید در جامعه به طور مناسب ترویج یابد.

وی افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که به همین دلیل گرامیداشت شهدای والامقام و خانواده‌های معظم آن‌ها برای ما به عنوان یک وظیفه و اصل اساسی حائز اهمیت است که امیدواریم مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این بزرگواران به عنوان یک الگوی شایسته در جامعه بهره‌مند شویم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: کاری که خانواده‌های شهدای والامقام انجام داده‌اند کم‌تر از ایثارگری‌های خود شهیدان نبوده است چرا که گذشت از فرزند و همسر و اولیا به همان اندازه سخت است که رسیدن به شهد شیرین شهادت برای شهدای والامقام کشورمان آرزو بوده است.

مستعدحصاری بیان کرد: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا را باید به عنوان یک فرصت و غنیمت بدانیم چرا که دستیابی به این پیروزی و موفقیت‌ها نتیجه صبر بی‌نظیر خانواده‌های شهدای والامقام بوده است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی با اشاره به این که خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند اظهار کرد: شهدای کشورمان در میان خانواده‌های تربیت یافته‌اند که بصیرت و معرفت آنان برای حفاظت و نگهداری از مرزهای کشور و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی نشان دهنده بسیار بالا بوده است.

ارسال نظرات