خبرهای داغ:

همایش چند هزار نفری شکوه مقاومت در اسفراین برگزار شد

حجت الاسلام هوشمند نژاد امام جمعه شهر صفی آباد سخنران ویژه این مراسم با تبریک هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: بسیجیان با دلاوری و فداکاری که از خود نشان دادند توانستند داعش و استکبار جهانی را شکست دهند.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۷۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  حجت الاسلام هوشمند نژاد امام جمعه شهر صفی آباد سخنران ویژه این مراسم با تبریک هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: بسیجیان با دلاوری و فداکاری که از خود نشان دادند توانستند داعش و استکبار جهانی را شکست دهند.

وی با شاره به شعار مرگ بر آمریکا گفت: آمریکا باید بداند شعار مردم ایران با هر قوم و مذهبی مرگ بر استکبار است و شعار نابودی استکبار هیچ وقت از تفکر بسیجی پاک نخواهد شد.

امام جمعه شهر صفی آباد  با انتقاد از کسانی که می گویند با صلح و مذاکره تمامی مشکلات حل می شود گفت:آن هایی که فکر می کنند مشکلات کشور با مذاکره حل می شوند اشتباه راهبردی می کنند و در مذاکرات اخیر دیدیم که همچین چیزی اتفاق نیفتاد و فقط قدرت و پیشرفت کشور در مسیر کندی قرار گرفت و در بعضی جاها نیز حتی این پیشرفت ها متوقف شد.

وی در ادامه گفت: دشمن با سو استفاده از جهل و ناآگاهی ما سخنان امام را تحریف می کند و اهمیت انقلاب را در پیش مردم کم رنگ می کند و وظیفه ما این است که که نگذاریم حرف های امام تحریف شود و صحبت های امام را به نفع خودشان مصادره کنند.

حجت الاسلام هوشمند نژاد با اشاره به پیروزی های اخیر محور مقاومت گفت: الگو تمامی گروه های مقاومت از جمله حزب الله و حشدالشعبی بسیجیان ما هستند و این الگو گیری باعث پیروزی آن ها شد.

وی همچنین در رابطه با عقبه فکری بسیج گفت: تفکر بسیجی دارای دو عقبه است که یکی مسئولیت پذیری است که با این تفکر در لبنان و سوریه حضور دارد و دیگر تفکر بصیرت است که رهبری بارها به آن اشاره کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار