فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

داعش برای ۳۰ سال برنامه‌ریزی‌شده بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: کلینتون در کتاب خاطراتش می‌نویسد که این گروهک تروریستی داعش برای ۳۰ سال برنامه‌ریزی‌شده بود و قرار بود امنیت اسرائیل را تأمین کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۷۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی‌اکبر حسینی در دومین یادواره ۲۱ شهید روستای جنداب که در روز اول هفته وحدت در مسجد جامع این روستا برگزار شد، بابیان اینکه کلینتون در کتاب خاطراتش می‌نویسد که این گروهک تروریستی برای ۳۰ سال برنامه‌ریزی‌شده بود و قرار بود امنیت اسرائیل را تأمین کند اظهار داشت: اگر امروز می‌بینیم که رئیس‌جمهور امریکا دادوفریاد می‌کند از سر استیصال علیه این ملت است و هر چه تحدید و نیرنگ بود عملیاتی کردند و چیزی در چنته ندارند که عملیاتی کنند.
 
وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا کشور ما تبدیل به فرمول حل معادلات منطقه‌ای و جهانی شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشاره بر اینکه تا زمانی فرهنگ و تفکر شهادت در این جامعه جاری و ساری باشد هیچ‌کس جرئت نگاه خصمانه به این کشور را ندارد، عنوان داشت: امروز به برکت خون شهدا ملل مستضعفین دنیا بیدار شدند و موج بیداری در منطقه و جهان به راه افتاده که لرزه به جان استکبار انداخته است.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ادامه داد: شهدا به دستور، ولی امرشان در راه دفاع از حریم ولایت رفتند و جان‌فشانی کردند و با این جان‌فشانی‌ها امنیت را برای مردم منطقه به ارمغان آوردند.
 
حسینی اضافه کرد: شهید قاجاریان ۳۳ سال خدمت کرد و از ۹۶ ماه دوران دفاع مقدس ۸۳ ماه به‌عنوان فرمانده گروهان و گردان تا مرز شهادت پیش رفت و در جنگ ناتوی فرهنگی جانانه کارکرد و وقتی حرم اهل‌بیت (ع) به خطر افتاده رفت و جانش را فدا کرد.
 
وی تأکید کرد: ما تا چنین سردارانی داشته باشیم در جنگ سخت و نیمه سخت هیچ دغدغه‌ای نداریم.
 
حسینی در ادامه به لزوم برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: این یادواره‌ها کمترین کاری است که ما در قبال این نعمتی که سر سفره آن نشسته‌ایم انجام می‌دهیم، شهدا نیازی به این یادواره‌ها ندارند جایگاه عنده ربهم یرزقون دارند.
 
وی گفت: این مراسمات برای این است که لحظاتی از مسائل دنیا فاصله بگیریم و با شهدا تجدید میثاق کنیم.
 
خاطرنشان می‌شود؛ روستای جنداب در ۴۵ کیلومتری نیشابور در دهستان بلهرات دارای ۳۵۰ خانوار و ۲۱۰ رزمنده جبهه رفته دوران دفاع مقدس و ۲۲ جانباز و ۲۱ شهید می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار