خبرهای داغ:

بهره برداری از پروژه منبع آب چند منظوره شهدای عشایری اسفراین

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسوولین دستگاههای اجرایی از پروژه منبع آب چند منظوره شهدای عشایری روستای درپرچین از توابع بخش مرکزی اسفراین بهره برداری شد .
کد خبر: ۸۹۵۶۸۸۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  پروژه منبع آب چند منظوره برای استفاده آب شرب و دام عشایر منطقه با استفاده از جدیدترین علوم روز مواد نانو که خاصیت ضد باکتری و ضد جلبک است در بحث آب بندی و عایق  با ظرفیت 18000 لیتر و با اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال از محل اعتبارات قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین احداث شد.

 فرماندار اسفراین در حاشیه افتتاح این پروژه گفت : از جمله ملزومات توسعه و آبادانی کشور، توسعه روستایی است چرا که خودکفایی و توانمندی روستا ، به مثابه کانون تولید و ارزش آفرینی، افزایش تولید و ثروت ملی از یک سو و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی از سوی دیگر را به دنبال خواهد داشت.

 وی گفت: متاسفانه طبق آمار های بدست آمده شاهد افزایش موج مهاجرت به صورت چشم گیر، گسترش حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی ناشی از آن هستیم .

 جواد نوروزی افزود : تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت خدمات رسانی و افزایش سطح رفاهیات مناطق روستایی خواهد بود و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار