امام جمعه بهاباد:

نمایندگان در هیچ شرایطی مرعوب دشمنان نشوند/ وحدت تنها راه پیروزی مسلمانان در مقابل هر گونه توطئه و اختلاف است

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد به دهم آذر سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس و روز مجلس نام‌گذاری شده است اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی قائده نظام و در راس امور است.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۲۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، امام چمعه بهاباد با بیان اینکه شهید مدرس بزرگ مرد تاریخ و انسان اسلام شناسی بود که در زمان خود به مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار دشمنان پرداخت گفت: نمایندگان در هیچ شرایطی نباید مرعوب تهدیدات و هجمه‌های دشمنان شده و به وظایف خود به عنوان وکیل ملت در پاسداری از منافع ملی و حراست از حقوق مردم بکوشند.
بشکانی با اشاره به اینکه مجلس باید در قوانین مورد نیاز مردم و نیز نظارت به وظایف خود به خوبی عمل کنندا زود: نمایندگان قانونی را که تصویب می‌کنند باید برآن قانون نظارت ودفت داشته باشند تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید.
وی با تبریک آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) افزود: ۱۲ ربیع‌الاول بنا به نظر اهل سنت و ۱۷ این ماه بنا به دیدگاه اهل تشیع میلاد پیامبر بزرگوار می‌باشد و فاصله این دو مناسبت هفته وحدت نام‌گذاری شده است.
وی به بیان خصوصیات فردی و اجتماعی پیامبر اکرم (ص) پرداخت و خاطرنشان کرد: حضرت محمد (ص) مانند نوری بر مسلمانان تابید و خداوند به وسیله ایشان کتاب قرآن را که کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی است را نازل کرد تا ما مسلمانان با تعمق در آن به خود بیاییم و آن را در زندگی خود به کار ببریم.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه وحدت سبب پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود و همه باید حول محور اشتراکات گام برداریم گفت: تا زمانی که وحدت میان شیعه و سنی وجود داشته باشد دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام ما وارد کنند.
وی با اشاره به اینکه وحدت تنها راه پیروزی مسلمانان در مقابل هر گونه توطئه و اختلاف است اقزود: هفته وحدت می‌تواند نماد خوبی برای اتحاد بین مسلمانان باشد.
ارسال نظرات