خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

تصویب حقوق ۲۴میلیونی برای مدیران در مجلس یعنی فاصله گرفتن از اصول انقلاب است

امام جمعه کنگاور گفت: مجلس باید طرفدار حقوق محرومین باشد نه این که دنبال تصویب حقوق ۲۴میلیونی برای برخی مدیران باشد،این یعنی از وصایای امام راحل و اصول انقلاب فاصله گرفته اند.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۶۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگاور، حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان کنگاور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: امروز نیاز اساسی جهان اسلام وحدت است، اما متاسفانه استکبار با تمام توان از ایجاد تفرقه جهان اسلام استقبال میکند و در این مسیر حمایت های مالی و فکری زیادی می کند.

 

وی اظهار داشت: معرفی هفته وحدت از طرف امام راحل اقدامی بزرگ بود تا در تاریخ ثبت شود که مسلمانان با اتحاد و یکدلی؛ قدرت های شیطانی را مغلوب خواهند کرد.

 

امام جمعه کنگاورضمن گرامیداشت شهادت ایت الله مدرس وروز مجلس، تصریح کرد: امام خمینی (ره) مجلس را خانه همه مردم وامید مستضعفین معرفی کرد، لذا از همین کلام میتوان نتیجه گرفت که قوانین مجلس باید طرفداری از حقوق محرومین باشد نه این که مجلس دنبال تصویب حقوق ۲۴میلیونی برای برخی مدیران باشد، این یعنی دوری از اصول انقلاب و فاصله گرفتن از وصایای بنیانگذار انقلاب که زیبنده قانونگذاران در مجلس نیست.

 

وی افزود: مجلس نهاد قدرتمندی است که امید مستضعفان است و نمایندگان ملت نیز موظفند قوانینی مصوب کنند که مشکلی از مشکلات قشر ضعیف جامعه را حل کند.

 

حجت السلام لروند با اشاره به فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو بیان داشت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که فرمودند "من عقیده ام این است که کار علمی در دانشگاه کشور باید جهادی باشد " نتیجه میگیرم که دانشجو باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد.

 

امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان اظها داشت: هفته گذشته به نام بسیج بود که در این هفته برنامه های خوبی همچون اجتماع بزرگ بسیجیان، یادواره شهدای خزل غربی در دهلر، برنامه شب شعر هنرمندان،مسابقات ورزشی و همایشات علمی بصیرتی اجرا شد که از تمام بسیجیان و ناحیه سپاه کنگاور کمال تشکر را داریم.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از صداوسیما به دلیل انعکاس خطبه هفته قبل شهرستان کنگاور که در ان مشکلات چغندرکاران وگندم کاران مطرح شد بیان داشت: بدون شک این رسانه ملی لازم است دردهای مردم را که در خطبه ها مطرح میشود را به گوش مسئولان برساند .

ارسال نظرات