خبرهای داغ:
با حکم نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند:

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی منصوب شد

طی حکمی از سوی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام والمسلمین رمضان زاهدی اصل به عنوان مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۹۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طی حکمی از سوی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین رمضان زاهدی اصل به عنوان مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان منصوب شد.

 متن حکم نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ رمضان زاهدی اصل " دامت‌افاضاته "

سلام علیکم

نظر به تعهد، کارآمدی و شایستگی جنابعالی و بنا به پیشنهاد دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان منصوب می شوید.

 

امید است با استعانت از خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) و عنایات حضرت ثامن الائمه حضرت امام  علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در اجرای منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و رهنمودهای معظم له در خصوص  مسائل_مهم_فرهنگی با دریافت و ارائه دیدگا‌ه‌ها و نقطه نظرات نیروهای_مومن_انقلابی؛ گامی موثر در راه پیشبرد و ارتقاء_فرهنگ_عمومی استان خراسان جنوبی برداشته و منشاء خدمات در این حوزه_بسیار_حساس باشید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان

سید علیرضا عبادی

نهم آذرماه 1396

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها