فرمانده سپاه استان البرز :

مراسم یادواره شهدا باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت : مراسم یادواره شهدا باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۲۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یادواره شهدا و ایثارگران پایگاه شهیدان خوشرفتار اظهار داشت: بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند.

 

مراسم یادواره شهدا باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می شود

 

وی افزود: بسیج  تکیه گاه و بزرگترین حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به برکت این نهاد در جنگ تحمیلی توانستیم قدرت خود را به رخ دشمنان کشیده و در دو بعد داخلی و خارجی عزت و سرافرازی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی بسیج را یادآور زیباترین جلوه فداکاری همراه با رشادت و شهادت دانست و عنوان کرد: بسیج به عنوان حامی نظام همواره در تمام صحنه‌ها وحساس ترین روزهای انقلاب پشت سر ولایت  حرکت کرده و در دوران فعالیت خود در عرصه‌های مختلف حضوری پررنگ داشته و تمام توطئه‌های داخلی و فتنه‌های دشمنان را خنثی  کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ( ع) استان برگزاری یادواره شهدا را باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروز عنوان کرد و گفت : امروز دشمن تلاش میکند این فرهنگ را در بین جوانان کمرنگ کند که باید با هوشیاری و درایت توطئه آنان را خنثی کنیم.

سردار مولایی اشاره ای هم به پیروزی های اخیر و شکست داعش آمریکایی ، صهیونیستی داشت و افزود: اگر مدافعان حرم نبودند ما باید در خاک وطن با این دشمنان میجنگیدیم واکنون  با از خود گذشتگی جوانان مومن و انقلابی مدافع حرم شر این شیاطین از سر مسلمانان کم شد.

در پایان مراسم از مادران شهدا با اهدای لوح و هدایا قدر دانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها