خبرهای داغ:
سخن گوی تیم ارزیاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با بررسی های صورت گرفته 60درصد خانه های روستای شیخ صله کرمانشاه تخریب شده است، گفت: هم اکنون پزشک و داروخانه در این روستا برای خدمت رسانی به مردم مستقر شده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۳۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

هاشم هیهات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: بعد از زلزله استان کرمانشاه یک تیم ارزیاب از سپاه خراسان جنوبی به روستای شیخ صله از توابع شهرستان باباجانی استان کرمانشاه اعزام شد.

 وی با بیان اینکه روستای شیخ صله دارای 440خانوار است و یک هزار و  800نفر جمعیت دارد افزود: این روستا هم مرز با کشور عراق است و در هشت سال دفاع مقدس 6مرتبه مورد حمله شیمیایی دشمن بعث عراق قرار گرفته است.

 سخنگوی تیم ارزیاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: این روستا کوهستانی  دارای یک بازارچه مرزی است وبیشترین شغل اهالی این روستا دامپروری و کارگری است.

وی یادآور شد: بنا بر بررسی های انجام شده توسط تیم ارزیاب هیچ فوتی در این روستا در زمان زلزله رخ نداده و فقط چند نفر از اهالی این روستا مصدوم شده اند.

هیهات با بیان اینکه طبق آمار 60درصد خانه های این روستا تخریب شده است، افزود: مابقی خانه ها نیاز به بازسازی دارد.

 وی با بیان اینکه آب، بهداشت و دفن زباله های از مشکلات این روستا می باشد، گفت: کمبود سرویس بهداشتی، حمام و ارسال مواد غذایی به مرور زمان از اقدامات ضروری این روستا است.

سخنگوی تیم ارزیاب اعزامی از سپاه خراسان جنوبی به روستای شیخ صله کرمانشاه عنوان کرد: این روستا دارای دو مسجد و یک خانه بهداشت بود که خوشبختانه به آنها آسیبی در زمان زلزله نرسیده بود.

وی مهمترین هدف اعزام این تیم ارزیاب میزان خسارت به منازل، بهداشت و درمان عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون پزشک و داروخانه در این روستا مستقر شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها