فرمانده سپاه میانه نیز در در نشست سیاسی اساتید این شهرستان، امنیت کنونی کشور را خانواده های شهدا و خون پاک شهیدان انقلاب عنوان کرد و گفت: بی شک رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان، با بذل جان خود، ریشه و نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند و امروز درختی تناوری شده که سایه های این انقلاب، فراتر از مرزهای ایران مشاهده می شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۴۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی نقش استادان را دانشگاه ها با اهمیت دانست و وضعیت علمی ما در ۳۸ سال گذشته را متفاوت تر بیان کرد و گفت: استادان ما در دانشگاه ها، نقش اساسی را در جامعه ایفا کرده اند و رتبه علمی ایران در یک سال، ۵۰ برابر از میانگین جهانی بالاتر است.

   وی افزود: این نشان دهنده اینست که استادان دانشگاه، صبح و شب نمی شناسند و تحقیق و پژوهش می کنند و ما امروز به برکت زحمات این عزیزان، اینجا جمع شده ایم.

   غیابی تاکید کرد: باید یادمان بماند که ایران اسلامی، مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) ایجاد کرده که اکنون این هلال شیعی در حال گسترش است و استبداد و طاغوت ستیزی این انقلاب در همه جای جهان قابل رویت است.

   فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه امروز حرکت انقلابی مردم ایران در تمامی نقاط دنیا الگو شده است خاطر نشان کرد: به خاطر صداقت، صمیمیت و زحمات رزمندگان اسلام، تفکری به نام سلفیت، داعش و تکفیری به دستان استکبار جهانی، آمریکا، صهیونیست جنایتکار و با پول های کثیف و پلید رژیم آل سقوط ایجاد شد.

   غیابی اضافه کرد: امروزه تفکر انقلابی، موجب شد در مقابل تفکر تکفیری بایستیم و ما بودیم که انقلاب خودمان را به جهانیان صادر کردیم که حاصل آن حشدالشعبی، مدافعان حرم، حزب اله، مردم و بسیج مردمی در سوریه، لبنان، عراق و یمن شد که جلوه کرد.

   نشست سیاسی بسیج استادان دانشگاه های شهرستان میانه با حضور امام جمعه، رؤسای دانشگاه ها و جمعی از استادان و دانشجویان رشته حقوق و اصحاب رسانه شهر، در سالن اجلاس مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی(سایت شماره دو) دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها