رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در نشست سیاسی بسیج اساتید این شهرستان، آن ها را فرزانگان جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۵۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی سلیمی شاملو،  گفت: اخلاق شایسته به همراه علم و تقوی از خصوصیات یک استاد نمونه است و بسیج یک حرکت عجیب و بی نظیر بود که در انقلاب اتفاق افتاد. این هم برخاسته و سرچشمه گرفته از آن سرچشمه حکمت الهی بود که خداوند متعال در دل آن مرد بزرگ یعنی امام خمینی(ره) قرار داد.

  وی بسیج را یک ارتش بی رنگ و بی ادعا در کشور برشمرد و اظهار کرد: به منظور تحقق آرمان های حضرت امام(ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تحقق دانشگاه اسلامی و اشاعه تفکر بسیجی در آن، بسیج استادان دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی و پژوهشی کشور توسط نیروی مقاومت بسیج در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه ها تشکیل شد.

   در پایان مراسم، از ۴ جلد کتاب تألیفی استادان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، سید محمد جباری (دوجلد)، گیو وفاییان و وحید کریمی رونمایی شد.

   نشست سیاسی بسیج استادان دانشگاه های شهرستان میانه با حضور امام جمعه، رؤسای دانشگاه ها و جمعی از استادان و دانشجویان رشته حقوق و اصحاب رسانه شهر، در سالن اجلاس مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی(سایت شماره دو) دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد. 

ارسال نظرات