استاندار مازندران: مازندران در میثاق با رهبری و نظام اسلامی همیشه افتخار کسب‌کرد و در دفاع‌مقدس همیشه بیشتر از سهمیه تعیین‌شده نیرو برای دفاع‌مقدس اعزام می‌شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۷۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی در یادواره 76 شهید دهستان لفور بخش مرکزی شهرستان سوادکوه‌ شمالی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد‌شهدا، یک ذکر، عبادت و یادآوری است، گفت: راه شهدا، راه حق و سعادت است و شهدای ما، راه سعادت را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌های دشمنان مواجه بودیم و آنان نمی‌خواهند پیشرفت بشر را در پرتو قرآن، اسلام و رهبری یک مرجع تقلید ببینند، افزود: توطئه همیشگی استکبار جهانی را شاهد هستیم و حق‌و باطل در کنار هم هستند و با انتخاب راه‌حق مانند شهدا به سعادت می‌رسیم.

استاندار مازندران با تبریک هفته بسیج و خیر‌مقدم به رزمندگان مدافع‌حرم مازندران که از میدان جبهه مقاومت باز‌گشتند، خاطر‌نشان کرد: برای عدم بیان کامل ارزش‌هایی که در جبهه مقاومت آفریده‌شد، مظلوم واقع‌شدیم و از بزرگ‌تر‌ین توطئه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی در این عصر انجام شد که با هوشمندی، هدایت و تدابیر مقام معظم رهبری خنثی شد و استکبار برای تاراج منطقه و استقرار حکومت‌هایی که منابع ثروت منطقه را به‌تاراج ببرند اقدام‌کردند.

این مسؤول به اهداف دشمنان در حمایت از «داعش» اشاره و اظهار‌کرد: برای ترساندن مردم کشور‌های مختلف از «داعش» برنامه‌ریزی کردند تا مردم بترسند و تسلیم شوند و امریکا و اذناب آنها با کمک همه تریبون‌ها از آنها حمایت کردند و آخرین کار آنها که از روش نرم استفاده کردند موضوع کردستان بود که موفق نشدند.

اسلامی با اشاره به اینکه موضوع فرهنگی سلفی و تکفیری همچنان فعال است که نیاز به هوشیاری ملت‌های مسلمان و ملت ایران دارد که آنها را خنثی‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران حامی و پشتیبان جبهه مقاومت بود و این حمایت باعث‌ شد که قدرت دیپلماسی ایران ارتقا یابد و قدرت دیپلماسی متأثر از قدرت نظامی است و به صورت باکفایتی در جهان در‌حال انجام است و مکار‌بودن دشمن هم باید مورد توجه‌باشد و قدرت اقتصادی و یکپارچگی مردم مهم است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در میثاق با رهبری و نظام اسلامی همیشه افتخار کسب‌کرد و در دفاع‌مقدس همیشه بیشتر از سهمیه تعیین‌شده نیرو برای دفاع‌مقدس اعزام می‌شدند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ناخواسته وارد اقتصاد دولتی شدیم و این در حالی است که قانون اساسی، اقتصاد بر‌ پایه مردم تأکید دارد و رها‌سازی از اقتصاد‌ دولتی و کوچک‌سازی دولت از یک‌دهه پیش آغاز شد و ما در دوره انتقال از اقتصاد دولتی به اقتصاد مردمی قرار‌ داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها