رکود اقتصادی و بیکاری در جامعه قابل مشاهده است

امام جمعه فرادنبه گفت: متاسفانه بحث رکود اقتصادی، معظل بیکاری، موضوع تورم و گرانی در جامعه را داریم و ابن موارد به تکرر مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۷۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین علیخانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه فرادنبه ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله محمد) اظهار کرد: امروز آغاز هفته وحدت است، وحدت عاملی است که دنیا اسلام را با هم گره زده و پیامبران همیشه به دنبال آن بودند.

خطیب جمعه فرادنبه با اشاره به فصل بررسی و تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر برای حقوق مدیران ۱۷ میلیون تصویب می کنند باید به فکر کارگران نیز باشند چرا که اگر مدیری ۱۷ میلیون می‌گیرد و کارگری یک یا دو میلیون می گیرد کجای این عدالت است؟!

امام جمعه فرادنبه باتوجه به ارائه گزارش عملکرد 100 روزه توسط رئیس جمهور محترم تصریح کرد: ما وقتی در جامعه حقایق و وضعیت کنونی را مشاهده می‌کنیم آن چیزی نیست که این گزارشات مطرح میکنه، ما متاسفانه بحث رکود اقتصادی، معظل بیکاری، موضوع تورم و گرانی در جامعه را داریم.

وی در ادامه با اشاره به آمار بانک جهانی در سال 2017 اظهار کرد: ما بعد از برجام نتوانستیم با کشورهای دنیا تجارت داشته باشیم طبق آمار داخلی 33 درصد مردم زیر خط فقر قرار دارند که اینها حقایق جامعه هستند که مسئولین باید با همت مضاعف و توجه به فرامین مقام معظم رهبری سعی کنند این مشکلات و گره ها را حل کنند .

علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اسف بار کیفیت آب شرب فرادنبه اشاره کرد و گفت : در حال حاضر با پشت سر گذاشتن فصل تابستان و کم شدن مصرف آب بحران قطعی و جیره بندی آب را نداریم اما این آبی که در حال حاضرمردم مصرف می‌کنند از  لحاظ کیفیتی صفر است و به هیچ وجه در شان این مردم زحمت کش نیست،از همه مسئولین مربوطه می‌خواهیم که به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند، همچنین از نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و جناب عباسی استاندار محترم خواستار تسریع در روند پروژه انتقال آب بن  بروجن هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار