معاون قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش:
معاون پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش گفت: پدافند هوایی با امواج رادار خود و شبکه‌های جمع آوری اطلاعات در سه هزار و ۶۰۰ نقطه از کشور پراکندگی دارد.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۷۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد در بازدید از قرارگاه پدافندهوایی شهید علایی گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی مجموعه پدافند هوایی کشور در حوزه هوافضا در همه جای کشور بوده، اما بنا به مقتضیات زمان و با توجه به تحلیل هاو تهدیدی که انجام شده حضورش در غرب و جنوب کشور پررنگ‌تر شده است.

وی افزود: پدافند هوایی در منطقه شرق کشور از دیرباز حضور داشته و این تهدیدات را، چون مردم حس نمی‌کنند شاید تصورشان این باشد که پدافند در سایر نقاط کشور حضور پررنگی دارد. پدافند هوایی با امواج رادار خود و شبکه‌های جمع آوری اطلاعات در ۳۶۰۰ نقطه از کشور پراکندگی دارد، ولی مردم آن را متوجه نمی‌شوند.

معاون اجرایی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش ابراز کرد: ما سعی داریم که تا اواسط برنامه ششم، تجهیزات کامل تری را به منطقه گناباد بیاوریم و بتوانیم پایگاه‌های خودمان را در حوزه تأمین امنیت هوافضایی در شرق کشور بیش از پیش قوی‌تر بکنیم.

سپهری راد تصریح کرد: با توجه به نزدیکی گناباد به بیرجند و از طرف دیگر به مشهد مقدس، علاوه بر سامانه‌های تأمینی هوافضایی، پیش بینی می‌کنیم که بتوانیم بعضی از مراکز آموزشی را در همین شهر توسعه دهیم و البته طرح آن نیز تهیه شده و بعد از پیشنهاد فرمانده منطقه شرق و استقبال مسئولین شهرستان گناباد، این موضوع را جدی‌تر گرفته و بنا داریم مصوبه ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح را نیز بگیریم تا رینگ دفاعی ما در منطقه شرق کشور کامل شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها