برگزاری همایش خواهران پیشكسوت بسیجی در سپاه ناحیه جویبار مازندران
زنها در صدر اسلام و در انقلاب اسلامی با فداكاری و ایثارگریها سهم بزرگی در گسترش اسلام ناب محمدی و در استقرار نظام اسلامی داشتند و پیروزیهای شگفت انگیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به لحاظ نقش خواهران در صحنه های انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۸۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ، به همت و تلاش حوزه خواهران حضرت معصومه (ع) سپاه ناحیه جویبار مازندران همایش خواهران پیشكسوت بسیجی با حضور خواهران پایگاههای مقاومت تحت پوشش این حوزه در مجتمع شهدای سپاه این ناحیه برگزار شد 

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه جویبار در این همایش گفت : هفت ویژگی اساسی در شاكله بسیج از نظر قرآن همانند اخلاص  بسیجی، شجاعت و شهامت، پیروز بودن ، استقامت و پایداری ، تابع محض ولایت فقیه  ، آگاهی و آمادگی برای جهاد شجره ی طیبه بودن ، موجب تمایز شجره ی طیبه ی بسیج با دیگر نیروها و ارتشهای جهان شده است .

حجت الاسلام والمسلمین محمود رمضانی اظهار داشت :  بسیج كسی است كه در كوران حوادث انقلاب رنگ خدایی را پذیرفته است و اخلاص بسیجی قابل مقایسه با انسانهای دیگر نیست و بسیجی چون اخلاص دارد به خدا فكر می كند و كار را فقط برای رضای خدا انجام می دهد و در اجرای كارها هیچ ترس و دلهره ای به خود راه نمی دهد زیرا خداوند را شاهد و ناظر اعمال خود می داند .

وی با اشاره به شجره ی طیبه بودن بسیج تصریح كرد : هدف از كلمه ی طیبه ، اوامر و فرمان های الهی ، كلمه ی توحید ، ایمان و شخص مؤمن بسیجی است و شجره ی طیبه یعنی درختی كه پاك و پاكیزه و دارای رشد و نمو و پویا همیشگی و رویشگر و همچنین سازنده دیگران و خود می باشد .

محمود رمضانی خاطر نشان كرد : بسیجی دارای تشكیلات می باشد و پایگاههای مقاومت مكان اصلی فعالیت بسیجی می باشد و در كارهایش نظم حساب شده ای دارد كه به اذن خداوند قدم برمی دارد و تلاش كوشش در این راه را جهاد خود می داند .

ایشان همچنین افزود : بسیج و بسیجی اصل و ریشه ای ثابت و مستحكم دارد بطوری كه طوفانها و تند بادها ومشكلات و حوادث روزگار نمی تواند آن را تغییر دهد و از جا بر كَنَد .

وی با اشاره به فرمایشهای حضرت امام (ره) «بسیج شجره ی طیبه و درخت تناور و پر ثمری است كه شكوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد » بیان كرد : بسیج و  بسیجی شاخه های آن در یك محیط پست و محدود نیست بلكه افق تفكرش محدود به كل جهان هستی است و به اذن خدا شاخه و برگ و میوه اش را در سرتاسر گیتی گسترش داده بطوریكه در همه زمانها  و مكانها اگر كسی به این شجره ی طیبه وصل شود و به سویش دست دراز كند محروم برنمی گردد .    

رمضانی در پایان این همایش تأكید كرد : نقش زنها در صدر اسلام و در انقلاب اسلامی بی بدیل می باشد وخواهران گرانقدر با فداكاری و ایثارگریهای خود سهم بزرگی در گسترش اسلام ناب محمدی و در استقرار نظام اسلامی داشتند تا جائی كه اگرحضور زنان با ایمان درتمامی صحنه های انقلاب خصوصأ جنگ تحمیلی كه در دوشا دوش رزمندگان اسلام در پشت جبهه و خط مقدم جنگ نبودند ، انقلاب ما به این گستردگی به ثمر نمی نشست و ما شاهد پیروزیهای شگفت انگیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی نبودیم .    

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها