راهیان نور بزرگترین رویداد فرهنگی کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۰۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر ابراهیم یعقوبی راهیان نور را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور نام بر د و گفت : به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهای جدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشرجوان و نوجوان  دانش آموز با مناطقی که زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس و وطن خود در این مکان جانفشانی کردند این اردو که بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است با حضوربیش از 200نفر در قالب 5 کاروان ازبسیجیان شهرستان قائم شهر به اجرا درآمد.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر اظهار داشت : تاقبل از این اعزام 5 کاروان از بسیجیان دانش آموز خواهر به این اردو اعزام شده اند که در این مرحله نیز5کاروان شامل 220 نفر دیگر برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شده اند.

وی در ادامه تاکید کرد : برگزاری نماز جماعت،ادعیه،مسابقات فرهنگی و...وهمچنین حضور راویان،روحانیون ومداحان اهل بیت برای ایجاد فضایی معنوی وتوام با شور و نشاط از ویژگیهای این اردو به حساب می آید.

وی در پایان گفت : در این اردو رعایت کلیه اقدامات امنیتی وتامینی وبهداشتی وتهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواقع حوادث غیر مترقبه برای کاروانها پیش بینی شده است تا انشاءا.. سفری مفید ،خوب و خوش همراه با تغییرات سازنده ومعنوی برای دانش آموزان در خاطره برجای بماند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها