بخشدار ايرندگان خاش گفت: بيمارستان صحرايي نيروي زميني ارتش به مناسبت هفته وحدت در اين بخش به عنوان محروم ترين نقطه سيستان و بلوچستان برپا مي شود
کد خبر: ۸۹۵۷۱۳۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
جمشید هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از خاش اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی به افراد محروم و نیازمند را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و طرح‌های مختلفی در این راستا ارائه می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی در روستای ده رئیس بخش ایرندگان، تصریح کرد: این بیمارستان صحرایی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۷ آذر به مناسبت هفته وحدت آماده ارائه خدمات پزشکی رایگان به عموم مردم است.

هاشمزهی ادامه داد: مراجعه کنندگان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰، به مرکز بخش روستای ده رئیس مراجعه و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

وی گفت: این بیمارستان با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی به محرومان منطقه به منظور ارائه خدمات به مردم و همه اقشار به صورت کاملا رایگان اجرایی شده است.

بخشدار ایرندگان خاش خاطرنشان کرد: اداره بهداشت امداد و درمان نیروی زمینی ارتش بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور متخصصین جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، قلب و عروق، اطفال، طب، اورژانس، بیهوشی، عفونی، رادیولوژی، چشم، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق عمل صحرایی را برپا می‌کند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از روحیه جهادی و انقلابی، فرصتی ارزشمند برای نشان دادن عزم راسخ و جدی در خدمت رسانی به نظام انقلاب اسلامی و توسعه و رفع محرومیت که از تاکیدات مقام معظم رهبری می‌باشد، است.

هاشمزهی اظهار کرد:این بیمارستان برای نخستین بار در بخش ایرندگان راه‌اندازی شده است و هدف آن خدمات دهی به محرمان و ارتقای سلامت است.
ارسال نظرات