خبرهای داغ:
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد:

فضای سایبری هم تهدید است و هم فرصت

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: باید هوشمندانه تهدیدات فضای مجازی را شناخت و دسته بندی کرد چرا که امریکا در صدد مهار فرهنگی و کنترل فضای سایبری ایران است .
کد خبر: ۸۹۵۷۱۳۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عجل الله ) بیان کرد : امروز فضای سایبری هم تهدید است و هم فرصت چرا که فضای مجازی مانند مین است و مانند خماره 60 صدا ندارد و می شود بهترین بهره را از این تکنولوژی گرفت .
وی افزود: باید هوشمندانه تهدیدات فضای مجازی را شناخت و دسته بندی کرد چرا که امریکا در صدد مهار فرهنگی و کنترل فضای سایبری ایران است .
آسودی تصریح کرد : فضای مجاری به قدری اهمیت دارد که امام خامنه ای فرمودند اگر مسئولیت رهبری را برعهده نداشتم مسئولیت فضای سایبری را عهده دار می شدم .
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه با اشاره به دشمنی های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی تبیین کرد : دولتمردان آمریکا با طراحی سناریوهای جدید به دنبال مهار توان موشکی ، جنگ چریکی ، سایبری و فرهنگی ایران در برجام های دو و سه ... هستند . دشمنان برای ما برنامه دارند و روز به روز فضای سایبری خود را برای مقابله با ارتش سایبری ما گسترش می دهند .
وی تشریح کرد : امروز بحمدالله قدرت سایبری ایران در دنیا شناخته شده است و بعد ازامریکا و روسیه در ردیف سوم قرار دارد و دشمنان به شدت از این قدرت نگران و هراسان هستند .
سردار آسودی بیان داشت : امروز قدرت نرم ایران ( محرم ، صفر ، اعتکاف و اربعین ) می باشد که دشمن در صدد از بین بردن و انحراف آن می باشد .
وی گفت : امروز قدرت نرم ایران را می توان در تشکیل بسیج مردمی در عراق ، سوریه ، یمن ، بحرین مشاهده کرد و نابودی داعش نشانگر این قدرت می باشد .
در پایان سردار آسودی به سوالات جمع حاضر پاسخ گفتند .
8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها