خبرهای داغ:
در دیدار طلاب استان های مرکزی و اردبیل مطرح شد
يكي از مراجع تقليد خطاب به طلاب گفت: زمان‌شناسی در دوران کنونی بسیار مهم است، استکبار، نفاق و صهیونیست‌ها در یک سمت و اسلام ناب محمدی در سمتی دیگر قرار دارد به طوری که جبهه مخالف سعی می‌کند چراغ و نور اسلام را خاموش کند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۵۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب استان‌های مرکزی و اردبیل اظهار کرد: شغل و کار شما پربرکت‌ترین شغل است و خداوند به شما توفیق داده در بین شغل‌های مختلف شغل طلبگی را انتخاب کردید.

وی خاطرنشان کرد: طلبگی و سرباز امام عصر(عج) بودن افتخار ما است و شغل طلبگی عالی‌ترین مدال‌ها محسوب می‌شود و می‌خواهیم علوم قرآن و اهل بیت(ع) را بیاموزیم تا در دوره‌های مختلف گام‌هایی برای راهنمایی و حفظ اسلام برداشته شود.

این مرجع تقلید با اشاره به ویژگی اخلاص به عنوان شاخصه نخست طلبگی گفت: شما جوانی، فرصت و امکانات خود را با خلوص نیت همراه کرده و با قرآن و اخبار اهل بیت(ع) آشنا می‌شوید فقاهت بهای گرانبهایی است که در اثر رسیدن به اوج کمال به دست می‌آید.

وی عنوان کرد:‌ کسی به تحصیل علوم اسلامی می‌پردازد ملائکه در زیر پای او بال‌های خود را می‌گسترانند و خداوند کسانی که علم را طلب می‌کنند دوست دارد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه در دوران کنونی راه علم‌آموزی به روی بانوان گشوده شده است گفت:‌ باید از این فرصت با مدیریت استفاده کنید تا در آینده چراغی روشن برای جامعه باشید.

وی خاطرنشان کرد: فقیه نسبت به همه ابعاد اسلام شناخت دارد، فقیه اسلام‌شناس است و اسلام را در همه ابعاد شناخته و راهنمای مردم است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: سالانه از دانشگاه‌ها تعداد فراوانی مهندس فارغ‌التحصیل می‌شود ولی هر چند سال تنها یک فقیه تربیت می‌شود که نشاندهنده وسعت و دقیقی علم فقه است.

وی یادآور شد: لازم است با اراده و جدیت در این راه گام بردارید و ادبیات و صرف و نحو را به طور کامل بخوانید و در این مسیر نظم و برنامه داشته باشید.

وی با بیان اینکه زمان‌شناسی در دوران کنونی بسیار مهم است گفت: استکبار، نفاق و صهیونیست‌ها در یک سمت و اسلام ناب محمدی در سمتی دیگر قرار دارد به طوری که جبهه مخالف سعی می‌کند چراغ و نور اسلام را خاموش کند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد:‌ دشمنان از ابتدا با اسلام به مبارزه پرداختند ولی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) با کوشش، شجاعت و اخلاص اسلام را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) چهره اسلام واقعی را به دنیا نشان دادند گفت:‌ چهره اسلام را زیر پرده پوشانده بودند تا دین را عقب مانده جلوه دهند و اینگونه وانمود می‌کردند که اسلام نسبت به بانوان نظر منفی دارد ولی امام خمینی(ره) اسلام ناب را به دنیا نشان دادند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در نتیجه بیدارگری انقلاب اسلامی انقلاب‌هایی در دنیا برخاسته و مستضعفان چشم به این انقلاب دارند.

وی عنوان کرد:‌ بانوان سابقه درخشانی در انقلاب داشته‌اند بنابراین لازم است در دوران کنونی زمان‌شناس باشند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

ارسال نظرات