خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از تحصیل هزار و 962 دانش‌آموز معلول در قم یاد کرد و گفت: در مجموع 111 نفر آسیب بینایی، 213 نفر آسیب حرکتی، 47 نفر آسیب رفتاری، 438 نفر آسیب شنوایی و هزار و 153 نفر آسیب ذهنی دارند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۵۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا دژاکام ظهر امروز همراه با جمعی از مدیران مدارس استثنایی استان قم در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به حضور پرشور مردم شهید پرور استان قم در تشییع شهید مجید عسگری به عنوان نخستین شهید فرهنگی مدافع حرم مطرح کرد: رفتار و کردار این شهید والامقام به صورتی بود که باید به این جایگاه رفع می‌رسید.

وی با بیان اینکه یک درس از کتاب ادبیات فارسی به شهید حججی اختصاص می‌یابد، افزود: هر فردی که با این شهید بزرگوار ارتباط داشته است می‌تواند در تدوین درس این شهید مدافع حرم مشارکت داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از شهید عسگری به عنوان شهید حججی استان قم نام برد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا نام این شهید مدافع حرم را نیز به عنوان یک الگوی فرهنگی در سطح کشور و در کتاب‌های درسی معرفی کنیم.

وی از تحصیل هزار و 962 دانش‌آموز معلول در قم یاد کرد و گفت: در استان قم در مجموع 111 نفر آسیب بینایی، 213 نفر آسیب حرکتی، 47 نفر آسیب رفتاری، 438 نفر آسیب شنوایی و هزار و 153 نفر آسیب ذهنی دارند.

ارسال نظرات