دو نهضت روشنگری بصیرتی با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی به همت حوزه مقاومت شهدای خواهر بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۶۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ دو نهضت روشنگری بصیرتی با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی به همت حوزه مقاومت شهدای خواهر بافق برگزار شد.
در این نهضت ها از "حجت الاسلام و المسلمین باقر متوسل" برای سخنرانی دعوت شد که یکی از آنها در محل کانون بسیج جوانان و دیگری در محل پایگاه کوثر حوزه شهدای خواهر برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین متوسل در این نهضت بیان کرد: می خواهند جوانان ما را از فهمیده ها به نفهمیده ها تبدیل کنند. مرداک موسس بسیاری از شبکه های ماهواره ای ضدایرانی گفته: کاری می کنیم که خانواده مفهومی نداشته باشد، برای این کار باید مادر را به لجن بکشیم.
وی در ادامه افزود: یک بخش از جامعه به سمت و سوی ازدواج با حیوانات، همجنس گرایی و.... رفته است. دشمن می خواهد کاری کند که مردان ایرانی در سال 1420 با دست خودشان زنانشان را آرایش کنند و بیرون بفرستند همانطور که چادر را از سرزنانمان برداشتند و ککمان هم نگزید گفتیم مانتو خوب است کم کم مانتو ها کوتاه تر و تنگ تر شد وشد بلوز شلوار، حال نوبت به شلوار رسیده است.
پیامبراکرم (ص) فرمودند : « مردانی می آیند شبیه به مرد که این مردان زنانشان را بر مرکب سوار می کنند و دم در مسجد پیاده می کنند که این زنها برآمدگی هایی برسرشان است که مثل کوهان شتر است.»
وی در ادامه گفت: دشمنان برنامه دارند که ذائقه ها را عوض کنند باور ندارید!؟
چندمثال که فرهنگ ها عوض شده است این است که: در قدیم درها دوکوبه داشتند اما امروزه خواهرزن، برادرشوهر و همه اعضا خانواده بر سر یک سفره می نشینند. حدیث داریم که لعنت خدا بر آدمی که با نامحرم برسر یک سفره بنشیند.
وی در پایان گفت: مرداک گفته است ایرانیان را قورباغه پز می کنیم حالا یعنی چه؟ ژاپنی ها قورباغه ها را در آب جوش می گذارند قورباغه سریع از خودش آنزیم ترشح می کند و تلخ می شود اما فرانسوی ها با شعله آرام می پزند پس قورباغه قبل از اینکه بفهمد درحال پختن است، پخته می شود و آنزیم هم ترشح نمی کند. دشمن می خواهد ایرانیان را مانند فرانسوی ها قورباغه پز کند و تاکنون در برخی از مسائل این کار را کرده است.
ارسال نظرات