نماینده ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:

با پرداختن به ورزش، روح نشاط و تعالی را در جامعه زنده خواهیم کرد

به همت معاونت تربیت بدنی ناحیه مقاومت روح الله یزد مراسم اختتامیه و اهدای مدال به ورزشکاران اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته استانباحضور فرمانده ناحیه و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۷۱۶۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:حجه الاسلام شیخ زاده در مراسم اختتامیه و اهدای مدال به ورزشکاران اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته استان یزد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای امر به ورزش امر به معروف است و ما تمام توان خود را به کار می گیریم که به منویات رهبری معظم جامعه عمل بپوشانیم.
وی نوجوانان را ذخیره های این انقلاب دانسته و گفت ما در قبال آنها مسئول هستیم و باید برای نوجوانان تمام امکانات و توانمان را بسیج کنیم تا جسم و روح این عزیزان به طور مطلوب و شایسته ای پرورش یابد.

وی در پایان صحبتهای خود خاطر نشان کرد: ورزش گامی بلند برای انگیزه دادن به نوجوانان ، جوانان و حتی بزرگسالان می باشد و با پرداختن به ورزش روح نشاط و تعالی را در همه ی نیروهای بسیجی زنده خواهیم کرد و باعث می شود این عزیزان در مناسبات اجتماعی خود نیز موفق باشند و تحقق این موضوع را یکی از مهمترین اهداف ناحیه دانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار