وزیر اطلاعات از انهدام ۱۲۰ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۹۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دشمن علی‌رغم شکست داعش در منطقه به‌دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی است و در این مسیر نباید غفلت کرد.

وی با اشاره به ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) افزود: حضرت رسول اکرم(ص) عقل کل عالم خلقت و همیشه پیروز میدان‌های نبرد بودند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیامبر اعظم(ص) کمتر از ربع قرن در سرزمین برهوت و میان قبائل متفرق امت وسط را تشکیل داد، اضافه کرد: ایشان در کمترین زمان ابرقدرت‌های جهان را مقهور ساخت.

علوی با ابراز اینکه "باید‌ در جهت پیاده‌سازی آموزهای اسلام و آموزه‌های پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گام برداریم"، تصریح کرد: تنازع و مشاجره سبب زمین‌گیر شدن امت‌ها می‌شود و مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به مسئولیت و امکانات مادی، امتحانی الهی است و باید به این مسائل به‌عنوان ابزار خدمت‌رسانی نگریسته شود، خدمت به مردم نعمتی از سوی خداوند متعال است و شکر این نعمت باید با خدمت‌رسانی بیشتر همراه باشد.

وزیر اطلاعات بر حفظ کرامت، حرمت و شخصیت مردم تأکید کرد و افزود: در فرهنگ اسلام و قرآن همه‌چیز در محوریت مردم است.

وی با یادآوری اینکه امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و همه مسئولان به‌برکت رشادت‌ها و حضور در صحنه این مردم خدمتگزار آنان هستند، گفت: با کسانی که بد برخورد می‌کنند نیز باید خوب رفتار کرد تا روابط طرفین حسنه شود.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به مسائل گره‌خورده استان البرز با استان تهران اشاره کرد و گفت: مسائل تهران بدون پیوست امنیتی با این استان امکانپذیر نیست. دشمنان درصدد به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و نیروهای امنیتی و شورای تأمین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کنند تا جلوی اقدامات دشمنان را بگیریم.

علوی گفت: درشرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در کشور اسلامی ایران به‌کرّات شاهد ضربه‌خوردن تیم‌های تروریستی بودیم و بیش از 120 تیم تروریستی که قصد عملیات خراب‌کارانه را در کشور داشتند، منهدم شدند. این دستاوردها با تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف و همدلی میان آن‌ها به‌دست آمده است و سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده‌اند.

وی با توجه به حساسیت و تنوع قومی مذهبی استان البرز افزود: مدیران استان باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

علوی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در هر استانی منشأ خیر و برکت، هستند، گفت: مدیرکل جدید اطلاعات استان البرز فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند.

وزیر اطلاعات در این نشست، با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق اطلاعات استان البرز، مدیرکل جدید اداره اطلاعات این استان را معرفی کرد.

ارسال نظرات