مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک:

اعزام 310 دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوب/راهیان نور فرصتی برای رسیدن به خداشناسی است

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی مغتنم برای شناخت است یعنی زائران راهیان نور با بهره‌گیری از ظرفیت و فضای معنوی این سفرها از خودشناسی به خداشناسی دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۹۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

سرهنگ پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام یک گروه از دانش‌آموزان دختر شهرستان اراک در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: 315 نفر از دانش‌آموزان اراکی در قالب کاروان راهیان نور صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند تا در مدت 3 روز از یادمان‌های شهدای سرزمین نور بازدید کنند.

وی افزود:  باتوجه به هجمه فرهنگی شدید دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی، سفر معنوی راهیان نور می‌تواند آغازگر یک تغییر و تحول در نسل جوان جامعه باشد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی مغتنم برای شناخت است یعنی زائران راهیان نور با بهره‌گیری از ظرفیت و فضای معنوی این سفرها از خودشناسی به خداشناسی دست پیدا کنند.

سرهنگ پاسدار قادری کاروان‌های راهیان نور را از مولفه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: انتقال و گسترش فرهنگ شجاعت، فداکاری، از خودگذشتگی و رشادت به نسل‌های جوان از مهمترین اهداف برپایی این اردوها است.

وی افزود: در برابر همجه فرهنگی دشمن این سفرهای معنوی است که می‌تواند سبب تقویت پایبندی به ارزش‌های دینی و ترویج اعتقادات اسلامی در جامعه امروز شده و انان را در برابر این هجمه‌ها مصون سازند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: امروز باید بتوانیم پیوند عمیقی بین نسل جوان امروز  که دوران انقلاب را ندیده‌اند با نسل گذشته که انقلاب کردند و در دوران جنگ تحمیلی رشادت‌ها آفریدند برقرار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار