جشن «مبارک‌ترین پیوند آسمانی» در کمیجان برگزار شد

همزمان با سالروز گرامیداشت پیوند آسمانی ختمی مرتبت محمدمصطفی (ص) و حضرت خدیجه(س) عصردیروزجشن بزرگی  باحضور پرشور بسیجیان کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۲۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت سالروزپیوند آسمانی سیدالمرسلین خاتم‌النبین حضرت محمدمصطفی(ص) و حضرت خدیجه(س) جشن بزرگ «مبارک‌ترین پیوند آسمانی» به همت پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) در سالن فرهنگی ورزشی امام هادی(ع) شهر کمیجان برگزار شد.

عاشق‌حسینی ازاساتید و فعالان حوزه علمیه اراک به مقایسه زن شرق وغرب با زن ایرانی اسلامی پرداخت و گفت امروز زن مشرق زمین به دور از محدودیت، مشقت، خشونت و تحقیر زندگی می کند.

وی در ادامه به معرفی زن ایرانی اسلامی پرداخت و افزود: امروز بهترین الگوی زنان جهان، زن ایرانی اسلامی است چراکه در اسلام وظیفه اصلی زن تربیت و جهاد زن همسرداری است.

عاشق‌حسینی ادامه داد: زن با نقش پیامبرگونه خود مدیر ورئیس اداری فرهنگی کانون خانواده است، واسلام زنان را مقدس و گرامی داشته و به او عزت و کرامت داده و به او حق رشد علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در عین حفظ کرامت و لطافت و متانت بخشیده است.

این استاد حوزه به نقشه و اهداف غرب وصهیونیسم اشاره کرد و گفت: هدف غرب به لجن کشاندن زن و از بین بردن نقش مادری است چراکه در یافته‌اند در اسلام مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کند واگر زن ومادر خانواده به لجن کشانده شود همه جامعه به لجن کشیده خواهد شد.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند حاکمیت بی‌دینی، سیطره فردگرایانه، تضعیف ارزش‌های دینی و اولویت قرار گرفتن برهنگی و تجملگرایی به جای وظیفه مادری و تربیت به اهداف خود دست پیدا کنند.

عاشق‌حسینی خاطرنشان کرد: امروز زن ایرانی اسلامی در جبهه جنگ نرم، رزمندگان و مجاهدان خط مقدم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار