خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان: این اتحاد و انسجام، دشمن را در نفوذ و دست یافتن به این کشور حفظ کرده لذا همه ما موظف به حفظ این اتحاد و انسجام میباشیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۳۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام خزاعی امام جمعه بخش قهستان در آیین جشن گرامیداشت هفته وحدت در روستای بوته زیرگ با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و فرا رسیدن هفته وحدت گفت: پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و دین مبین اسلام همواره حامی و پیام آور وحدت و اتحاد در بین مسلمانان بوده و همه دستورات اسلام حول محور اتحاد و وحدت می باشد.

وی در ادامه افزود: خود پیامبر اسلام نیز محور وحدت همه دلها و انسانهای مومن بود و از لحظه مبعوث شدن پیام آور وحدت و دوستی در بین مسلمانان بوده و همچنین تمام اهداف و برنامه های پیامبر بر پایه اتحاد و وحدت حاکم بود.

امام جمعه قهستان با اشاره به اینکه همه شعائر اسلام رنگ و بوی وحدت دارد خاطر نشان کرد: مسلمانان و جوامع اسلامی نباید لحظه ای از اصل مهم و اساسی اسلام یعنی اتحاد و وحدت غفلت کنند بلکه همواره نسبت به حفظ وحدت باید متعهد باشند و در مقابل دشمنان اسلام و قرآن متحد باشند.

حجت الاسلام خزاعی اظهار داشت: خداوند متعال همه ظرفیتهایی که در اسلام قرار داده بر پایه وحدت و اخوت بوده لذا برای گسترش اسلام و تقویت بنیانهای ارزشمند اسلامی باید به دنبال تقویت اسلام و معرفی ظرفیتهای وحدت آفرین دین مبین اسلام باشیم .

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام نه دوستدار تشیع می باشند و نه دوستدار اهل سنت گفت: امروز جوامع اسلامی نباید به کفار و دشمنان اسلام تکیه کنند زیرا تکیه بر دشمنان اسلام باعث پایمال شدن انسانیت، کرامت و دین ما خواهد شد.

امام جمعه قهستان افزود: دشمن همواره به دنبال غالب کردن فرهنگ و ارزشهای پلید خود بر جوامع اسلامی و همچنین در بین مسلمان بوده و از طرفی به دنبال غارت کردن منابع و ظرفیتهای مسلمانان و کشورهای اسلامی در سرتاسر جهان میباشد.

حجت الاسلام خزاعی خاطر نشان کرد: امروز به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و استقرار نظام جمهوری اسلامی ما شاهد وحدت، انسجام و اخوتی عمیق و گسترده در کشور هستیم.

وی در پایان افزود: این اتحاد و انسجام، دشمن را در نفوذ و دست یافتن به این کشور حفظ کرده لذا همه ما موظف به حفظ این اتحاد و انسجام میباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها