خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه از توطئه های دشمنان ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است افزود: اگر وحدت در ایران و کشورهای اسلامی برقرار باشد و دشمنان را بشناسیم می توانیم جلوی نقشه های شوم آنان را بگیریم.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۳۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید محمد حسینی امام جمعه طبس مسینا  اظهارداشت: با تفکری که نظام اسلامی به بسیجیان داده است توانستند با هرگونه حرکت علیه نظام مبارزه کنند.

وی با اشاره به علت هجمه دشمن با بسیج عنوان کرد: دشمن در گذشته و اوایل انقلاب فهمید که نیروی که مخلصانه با آنان مبارزه و دشمن را از سرزمین بیرون کرد بسیجیان بودند .

مولوی حسینی یادآور شد: در زمان پیروزی انقلاب در ارتش کسانی بودند که خیانت کردند اما بسیج که به میدان آمد در سطح جامعه و میدان نبرد جانانه دفاع کردند و اهداف شوم و طمع دشمن را از سرزمین کوتاه کردند.

وی اضافه کرد: همه باید از گذشته درس بگیرند و بر اساس استقامت، پایداری، دشمن شناسی و دین شناسی در آینده سعی کنند با استفاده از تفکر بسیج با دشمن مبارزه کنند تا دیگر در جهان اسلام دچار مشکل نشویم.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا ضمن تبریک به جبهه مقاومت در سوریه برای شکست داعش گفت: امروز به برکت حضور برادران بسیج و سپاه در کشورهای همسایه و در داخل کشور، دشمنان و معاندین و منافقین  از سرزمین های اسلامی بیرون رانده شده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیج در بین آحاد جامعه فراگیر شود مشکلات مختلف به آسانی برطرف می شود چراکه امنیت امروز در نتیجه تلاش و زحمات بسیجیان است که برای حفظ آن جان دادند.

مولوی حسینی با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهارداشت: از ابتدای انقلاب وحدت و یکپارچگی در بین مذاهب مختلف در جامعه و مجموعه های نظامی ارتش، سپاه، بسیج و ارگان های دیگر توانسته انقلاب را حفظ کند.

وی بیان داشت: در آستانه حلول هفته وحدت هستیم این ایام را به مسلمانان جهان تبریک می گوییم و برای حفظ وحدت این سرمایه ارزشمند برای دنیای اسلام تلاش می کنیم.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه مسلمانان همانند یک روح در چند بدن هستند افزود: مسلمانان نسبت به یکدیگر مانند ساختمان هستند که هر جزعی جزء دیگر را محکم می کند.

وی اظهارداشت: مومنین نسبت به یکدیگر اعضای یک پیکرند همانطور که سعدی فرموده است  «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند».

مولوی حسینی با بیان اینکه از توطئه های دشمنان ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است افزود: اگر وحدت در ایران و کشورهای اسلامی برقرار باشد و دشمنان را بشناسیم می توانیم جلوی نقشه های شوم آنان را بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها