خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه دشمن به شدت از وحدت میان مسلمانان می‌ترسد، گفت: دشمن می‌داند با عملی شدن وحدت میان مسلمانان خوار و ذلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۴۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی خالقی اظهار داشت: دشمن از وحدت مسلمانان به شدت در هراس است و در همین راستا سعی دارد با اهانت به مقدسات مسلمانان آنها را آزرده خاطر کند.

وی افزود: از آنجا که مسلمانان عالم اعتقاد خاصی به پیامبر گرامی اسلام (ص) دارند دشمن دست به توهین به پیامبر اسلام می‌برد تا با این کار وحدت مسلمانان را به مخاطره بی‌اندازد.

امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه با وحدتی که پیامبر (ص) بر روی آن تأکید داشتند افکار عمومی عالم اسلام جهت‌دار می‌شود، تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند وحدت میان مسلمانان را ببیند و از طریق مختلف سعی در تفرقه‌افکنی میان مسلمانان دارد.

وی تصریح کرد: کفار و استکبار از همان زمان قدیم سعی در اهانت و توهین به پیامبر (ص) داشتند ولی در هر زمان ناکام مانده‌اند.

‌امام جمعه اهل سنت درمیان بیان کرد: مسلمانان چون جلوه وحدت اسلامی را از زمان پیامبر به ارث برده‌اند برای نگهداشتن آن تلاش زیادی کرده و برای عظمت اسلام از جان مایه می‌گذازند.

خالقی گفت: علمای اسلام نیز باید در این راستا به وظیفه خطیر خود در قبال این حرکات ناشایست عمل کنند و در برابر این توطئه ریشه‌دار موضع‌گیری کرده و به روشنگری در میان مردم اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها