مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر در هفته بسیج گفت: یک بسیجی انقلابی باید مکتب و خط نورانی حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را بشناسد و در آن مسیر حرکت کند.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۴۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر در گفتگوبا خبرنگار بسیج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک فرصت ارزشمند تاریخی است که در اختیار ملت ایران و بویژه نسل جوان انقلابی و بسیجی است که باید همه ما قدر این فرصت را بدانیم.

بسیجی انقلابی باید خط امام و رهبری را بشناسد و در آن مسیر حرکت کند

وی یکی از این فرصت‌ها را خودباوری و اعتماد به نفس دانست و گفت: جوانان ما با اعتماد به نفس و تکیه بر توان و استعداد و ظرفیت‌های درونی،ملی،اسلامی و انقلابی می‌توانند به پیشرفت‌های شگرفی در تمام عرصه‌ها دست یابند و در بسیاری از موضوعات و مسائل کلان کشور در رتبه نخست کشورهای دنیا قرار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) پیشرفت‌های کنونی را مرهون خودباوری‌های نسل جوان انقلابی و بسیجی جامعه دانست و گفت: در سایه این تلاش‌ها و همت بلند جوانان انقلابی و بسیجی، ملت ایران توانست صاحب عزت و بزرگی در منطقه شده و به چنان افتخار و اقتدار و قدرتی در منطقه تبدیل شود که بنا به اعتراف صریح دشمنان قسم خورده، بدون حضور و نقش ایران مشکلات منطقه و دنیا قابل حل و فصل نیست.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان بویژه استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی گفت: با وجود تمام پیشرفت‌ها و افتخارات در همه عرصه‌ها، دشمن مستکبر و حیله‌‌گر دست‌بردار نیست و در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عقیدتی با ملت ما در حال ستیز و مبارزه است.

وی رسالت امروز بسیجیان را بسیار خطیر و سنگین دانست و افزود: یکی از وظایف بسیجیان دشمن‌شناسی است و آنهم دشمن اصلی که بنا به فرمایش رهبر عزیزمان، استکبار و آمریکا می‌باشد که نباید غفلت بکنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) به تلاش برخی عوامل داخلی و خارجی که بر علیه نظام فعالیت می‌کنند اشاره کرد افزود: برخی‌ها تلاش می‌کنند چهره استکبار را یک چهره دوستدار ملت معرفی کنند و از چهره دشمن خارج  کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه جواد الائمه (ع) نقش و عملکرد مسئولین را در ادامه دادن راه امام و رهبری بسیار مهم دانست و افزود: مسئولین نیز باید همواره در مسیر امام، حرکت نمایند و توصیه‌ها و فرمایشات امام و رهبری را در باب استکبار و آمریکا فراموش نکنند.

 

خبرنگار بسیجی: برادر سید آبادی

ارسال نظرات