پیکر پدر شهید محمد‌رضا دهقان کریم‌آبادی تشییع شد

پیکر پدر شهید محمدرضادهقان کریم آبادی بر روی دستان مردم شهیدپرور روستای کریم آباد شهرستان بهاباد تشییع شد و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۹۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، پیکر پدر شهید محمدرضا دهقان کریم‌آبادی بر روی دستان مردم شهید پرور روستای کریم آباد شهرستان بهاباد از منزل پدر شهید تا گلزار شهدای کریم آباد تشییع شد.
این مراسم با حضور بخشدار بخش مرکزی، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شاهد از محل منزل پدر شهید تاگلزارشهدای روستای کریم آباد بخش مرکزی بهاباد تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکرش درکنار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
مرحوم شادروان حاج علی دهقان کریم آبادی در سن ۸۵ سالگی بر اثر کهولت سن وبیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
شهید بسیجی محمدرضادهقان کریم آبادی در سن ۱۹ سالگی درتاریخ ۱۹/۱۰/۶۵ در منطقه پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به عنوان یکی از افتخارات شهرستان بهاباد، جان خود را برای آزادی میهن اسلامی ایران تقدیم کرد.
پیکر مطهر این شهید والا مقام هشت سال دفاع مقدس پس از شهادت به بهاباد منتقل شد و اکنون در گلزار شهدای روستای کریم اباد بهاباد دفن است.
شهرستان بهاباد در طول سال‌های هشت سال دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، ۱۵۶ شهید والا مقام تقدیم اسلام و انقلاب کرد.
ارسال نظرات