راهیان نور گامی مثبت برای آشنایی جوانان از حماسه رزمندگان دفاع مقدس است

فرمانده سپاه نکا: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس، گامی مهم و مثبت برای آشنایی بیشتر جوانان با حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با قوت هر چه تمام‌تر در طول سال و در قبال اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۵۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا، اظهار کرد: اعزام این کاروان‌ها با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش با شروع سال تحصیلی مهر در نکا همچون سایر استان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین دانش‌آموزان و نسل جدید، خودسازی و نهادینه کردن ایثار و ازخودگذشتگی را مهمترین اهداف در این اعزام‌ها عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا ادامه داد: بازدید از مناطق مختلف جنگی، استفاده از برنامه‌های مختلف فرهنگی، روایت‌های راویان و سخنان روحانیون و بازدید از نمایشگاه رزمی و فرهنگی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این اردوها است.

این مسؤول گفت: دانش‌آموزان اعزام شده به این سفر معنوی و نورانی، از مناطق عملیاتی و زیارتی از مناطق مختلف جنگی جنوب کشور همچون شلمچه، طلائیه، دهلاویه، فکه و... بازدید می‌کنند.

شریفی با اعلام اینکه همه ما در قبال شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، وظیفه سنگینی بر عهده داریم، یادآور شد: نباید گذشت و ایثار فرزندان این مرز و بوم در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی نادیده گرفته شود و لذا باید در نهادینه کردن فرهنگ دفاع از مملکت، ناموس و انقلاب تلاش شود.

وی افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس، گامی مهم و مثبت برای آشنایی بیشتر جوانان با حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با قوت هر چه تمام‌تر در طول سال و در قبال اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی انجام می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار