همه با شور و اشتیاق به مجلسی آمده بودند که بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور نام گرفته بود، ده‌ها هزار نفر از محبان رسول اللله در مسجد قبای سنندج (یکی از بزرگ‌ترین مساجد تاریخ اسلام) گرد هم آمده بودند تا عشق و ارادات خاص خود را بار دیگر به رسول الله بازگو نمایند.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۷۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  همه با شور و اشتیاق به مجلسی آمده بودند که بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور نام گرفته بود، ده‌ها هزار نفر از محبان رسول الله در مسجد قبای سنندج (یکی از بزرگ‌ترین مساجد تاریخ اسلام) گرد هم آمده بودند تا عشق و ارادات خاص خود را بار دیگر به رسول الله بازگو نمایند.

این مراسم دنباله سلسله مراسم‌های گرامیداشت زنده‌یاد شمس قریشی بود که برای چهاردهمین سال پیاپی و توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برگزار می‌شد.

هر سه طبقه‌ی مسجد قبای سنندج مملوء از زنان و مردانی بود که با لباس کوردی و محلی همراه با مولودی خوانان به وصف پیامبر اکرم (ص) پرداختند و شور و اشتیاقشان وصف ناپذیر بود.

به گفته اعضای هیات امنای مسجد قبا، ظرفیت بیش از ۲۰ هزار نفری صحن و شبستان این مسجد تکمیل شد و هزاران نفر از مردم مشتاق نیز در بیرون از صحن مسجد گوش به نوای دلنشین اجرای گروه‌های مولودی‌خوانی می‌دادند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات