با حضور تیم جهادی بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در کمتر از 45 روز آینده بحث اسکان موقت مردم زلزله زده در روستای کفروسلمان سرپل ذهاب انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۸۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار اعزامی بسیج استان سمنان به مناطق زلزله زده کرمانشاه، تیم اعزامی رسانه استان سمنان هم اکنون در روستای کفروسلمان از توابع دهستان پشت تنگ بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه است.

سردار سیدمحمدتقی  شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان که هم اکنون برای سرکشی در روستای کفروسلمان حضور دارد، در گفت و گوبا خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار داشت: این روستا با 41 خانوار یکی از 7 روستایی است که ساماندهی امور آن و ساخت و ساز و بحث اسکان موقت در کوتاه مدت و اسکان دائم در طولانی مدت به سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان واگذار شده است.

وی افزود: از همان روزهای ابتدایی وقوع زلزله در کرمانشاه بسیجیان و گروه های جهادی استان به این استان اعزام شدند و بسیج سازندگی استان سمنان مقری را در سرپل ذهاب برای کمک رسانی و امدادرسانی به زلزله زدگان ایجاد کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: زندگی در این مناطق جریان دارد و خوشبختانه به کمک و یاری بسیجیان کار کمک به زلزله زدگان در حال پیگیری و انجام است.

سردار شاهچراغی خاطرنشان کرد:با تلاش بسیجیان و اعزام 50 بنا و کارگر استان سمنان کمتر از 45 روز آینده بحث اسکان موقت با قرار داده شدن کانکس در این روستا انجام خواهد شد.

وی بیان داشت:  موکب گرمسار که توسط بانیان و خیران گرمساری در این روستا مستقر شده است؛ روزانه بیش از 1500 غذای گرم بین  مردم 7 روستای واگذار شده به استان سمنان توزیع می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها