فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود خبر داد:
سرهنگ پاسدار دامغانی گفت: در راستای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور، کاروان خدمت رسانی سپاه شاهرود به مناطق زلزله زده سرپل ذهای اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۰۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام کاروان خدمت از سپاه شاهرود به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: با توجه به سردی هوا و در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور، کاروان خدمت متشکل از بسیجیان و پاسداران سپاه شاهرود به مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اعزام می‌شوند.
وی افزود: در این کاروان ۵۰ نفر از بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شاهرود با تخصص‌های مختلف اعم از کارگر ساده، بنا، گچ کار، جوش کار، آشپز، کاشی کار، آرماتور بند و سیمان کار و ... حضور دارند.
دامغانی خاطر نشان کرد: هدف از این اعزام آماده سازی و مستقر کردن کانتینر‌های اسکان موقت مردم در هفت روستای شهرستان سرپل ذهاب می‌باشد.
وی با بیان اینکه این کاروان همزمان با میلاد مسعود خاتم الانبیا (ص) چهار شنبه اعزام می‌شود گفت: این کاروان در مدت دو هفته حضور خود در مناطق زلزله زده اقدام به خدمت به ۵ روستای این مناطق می‌نماید و مدیریت این روستا‌ها با سپاه شهرستان خواهد بود.
فرمانده سپاه شاهرود با درخواست از هموطنان و همشهریان برای کمک رسانی به مناطق محروم اظهار کرد: شماره حساب ۲۳۲۲۴۲۱۴۳۶۶۶۴ بانک انصار به نام ابوذری –خانی در راستای کمک به زلزدگان غرب کشور آماده دریافت وجوهات می‌باشد و امیدواریم مردم با کمک‌های نقدی خود در راستای ایجاد سرپناه برای این عزیزان ما را یاری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها