اسماعیلی مهم ترین وظیفه دانشجوی انقلابی را روشنگری و اقدام به موقع دانست و گفت:آتش به اختیاری دانشجویان درحوادثی مثل زلزله اخیر وامداد به مردم مناطق آسیب دیده درهمان ساعات اولیه نمونه بارزی از عمل انقلابی است.دانشجویان بسیجی آماده کمک فکری علمی و عملی به دولت بوده و در راستای فرامین رهبری هر کاری که بتوانند ولو با ریختن آخرین قطره خونشان برای سربلندی نظام اسلامی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۰۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

علی اسماعیلی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو به این جمله ارزشمند شهید بهشتی اشاره کرد و گفت:دانشجو مؤذن جامعه است اگر خواب بماند جامعه خواب می ماند.

اسماعیلی افزود: امروز که نظام اسلامی ایران در برهه حساسی است نیاز به روشنگری و نقش آفرینی دانشجویان انقلابی در عرصه های مختلفی علمی فرهنگی وسیاسی بیشتر نمود می یابد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه نقش دانشجویان متعهد با بصیرت و ولایتمدار در پیشبرد انقلاب برکسی پوشیده نیست، گفت: دانشجویی مومن وانقلابی وظیفه دارد صریح و منصفانه سخن بگوید و درمورد آنچه که باعث حفظ نظامی شود، دفاع کند و قلم به دست بگیرد.

وی مهم ترین وظیفه دانشجوی انقلابی را روشنگری و اقدام به موقع دانست و گفت:حرکت صریح وبه موقع مهم ترین شاخصه انقلابی گری است.آتش به اختیاری دانشجویان در حوادثی مثل زلزله اخیر وامداد به مردم مناطق آسیب دیده در همان ساعات اولیه نمونه بارزی از عمل انقلابی است که قابل تحسین است.


مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان هدف از برگزاری روز دانشجو را تقویت روحیه ضداستکباری و ضداستعماری دانست و گفت: اگر روز دانشجو به صورت تشریفاتی و مهندسی شده شده برگزار شود نمی‌تواند انتظارات دانشجویان تشکل های مختلف را برآورده کند.

اسماعیلی تاکید کرد:مسولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خود را خادم ملت بدانند و در تمامی عرصه ها بخصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی با نگاه به توانایی های جوانان برومند وطن نقش آفرین باشند.

وی افزود: مهمترین دغدغه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی اشتغال است که دولت محترم وعده ایجاد ۹۰۰هزار شغل را داده است اما فقط خدا می داند که چند درصد آن عملی شد تعطیلی شهرک های صنعتی، بیکاری جوانان و ... اینها از ضعف های دولت می باشد که امیدواریم با عمل به اقتصاد مقاومتی وفرامین حضرت اقا این.مشکلات حل شود

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد:دولت باید بجای برچسب زنی به جوانان انقلابی این جوانان را از خود دانسته زیرا اگر انتقادی از عملکرد دولت و مسئولین میشود از سر دلسوزی و برای پیشبرد اهداف عالیه نظام است.

اسماعیلی افزود:بسیجی دل در گروه ارزش های انقلاب دارد و فرا جناحی عمل می کند همانطور که در زمینه های عمرانی فرهنگی و پزشکی ما همیشه جهادی عمل کرده و کمک حال دولت بوده ایم امیدوارم دولت حامی این مجموعه انقلابی باشد.

اسماعیلی یادآور شد: وضعیت اقتصادی کشور معلوم است و مردم در مضیقه می باشد دولت باید به فکر معیشت مردم باشد و بحث اشتغال،فقر ، ازدواج و طلاق را جدی بگیرد بی تفاوتی در این مقوله ها به جامعه صدمه می زند و بزرگترین سرمایه انسانی یعنی جوانان را از بین می برد.

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی آماده کمک فکری علمی و عملی به دولت بوده و در راستای فرامین مقام معظم رهبری هر کاری که بتوانند ولو با ریختن آخرین قطره خونشان برای سربلندی نظام اسلامی خواهند کرد.


مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان به برنامه های روز دانشجو در این حوزه اشاره کرد و گفت: همایش انقلابیون جوان پنجشنبه همزمان با روز دانشجو درسالن جلسات فرمانداری به همت بسیج دانشجویی شهرستان ایوان تدارک دیده شده است .
وی افزود:این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری، امام جمعه ایوان و دکتر اکبری،فرماندار شهرستان ایوان برگزار می شود.

اسماعیلی افزود:سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه،یادواره شهدا شهید شاخص سردار جاسم امامی، برگزاری همایش روز دانشجو در دانشگاه پیام نور ایوان،افتتاح ساختمان حوزه دانشجویی ایوان،توزیع بسته غذایی به دانشجویان کم بضاعت ایوان،تداوم جهادی (اردوی جهادی یکروزه )روستای پلنگرد از دیگر برنامه های این حوزه به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات