مدیر موسسه آل یاسین میناب گفت: همان گونه که با اتحاد و همبستگی توانستیم گروهک تروریستی داعش را در منطقه از صحنه روزگار محو کنیم هر گونه تحرک و نقشه ای بر خلاف دین و اسلام طرح شود آنرا خنثی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۱۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب،محمد شریف زاهدی مدیر موسسه فرهنگی قرآنی آل یاسین شهرستان میناب، ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: دشمن اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی بین مذاهب شیعه و سنی، مردم و مسئولین را نشانه گرفته است لذا باید نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

 

مدیر موسسه فرهنگی قرآنی آل یاسین میناب افزود: هدف کلی خصومت دشمن تحت تاثیر قراردادن دین اسلام و بدبین کردن مردم جهان نسبت به دین الهی می باشد. تا جایی که این عناد از زمان نبی مکرم اسلام تا کنون ادامه یافته و تهاجم نیز عمیقتر و خطرناکتر شده است.

 

وی یکى از عوامل پیشرفت ملتها و رمز پیروزى آنان، پیوند و اتحاد برشمرد و اظهار داشت: دشمنان بخاطر حکومت جهانی حضرت موعود(عج) ترسان هستند لذا برای از بین بردن وحدت باید حول محور قرآن گرد آییم ومتحد شویم.

 

زاهدی تاکید کرد: برخی برای از بین بردن وحدت و اتحاد مسلمانان بعنوان ضد وحدت و ضد انقلاب می خواهند وحدت را بعنوان فتنه معرفی کنند و با این کارها در صدد برهم زدن شیرازه وحدت مسلمین هستند.

 

وی با بیان اینکه هر چه اتحاد مسلمانان بیشتر شود دشمن در رسیدن به افدافش ناکام می شود، اذعان داشت: مسلمانان در کنار حفظ مذاهب خودشان بر محور مشترکات دینی چون توحید ، قرآن ، پیامبر اعظم (ص) ، و … در برابر خطراتی که اصل اسلام و امت اسلامی را تهدید می کند همبستگی و اتحاد داشته و از هرگونه تفرقه و جدایی که به این اصل خدشه وارد نماید پرهیز کنند.

 

مدیر موسسه آل یاسین میناب اسلام داعشی را اسلام منهای وحدت برشمرد و گفت: در جهان اسلام مذهب شیعی بر گرفته از آیات قرآن است وبزرگترین دشمنی دشمنان با ما سر مسئله مهدویت بوده و آنها با راه اندازی انواع جنگ و فتنه از صدر اسلام تا کنون از حکومت جهانی مهدی موعود(,ج) می ترسند.

 

زاهدی بحث وحدت را یک مسئله استراتژیک خواند و گفت: دشمنان انقلاب و اسلام شیعی با انواع حربه و راه اندازی سایت و پیام های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی در صدد برهم زدن وحدت مسلمین هستند، هرچه وحدت و اتحاد مسلمانان جهان مستحکم تر شود دشمنان و گروهک داعش در رسیدن به اهدافشان ناکام تر می شوند.

 

وی تاکید کرد: همان گونه که با اتحاد و همبستگی توانستیم گروهک تروریستی داعش را در منطقه از صحنه روزگار محو کنیم هر گونه تحرک و نقشه ای بر خلاف دین و اسلام طرح شود آنرا خنی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار