خبرهای داغ:
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت: انقلاب اسلامی در برابر ظلم و جنایت امریکا ایستاده و باعث بیداری مردم جهان و ایستادگی آنها در مقابل امریکا شده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۲۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

 به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام محمدی در نشست بصیرتی  بسیجیان حوزه شهید چمران شهری گیلانغرب  ضمن تبیین جایگاه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان  اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران  در سایه توجهات حضرت بقیه الله العظم ، رهنمونهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تلاش روز افزون  فرزندان انقلابی و متعهد  جایگاه تاثیر گذاری در معادلات جهانی دارد.

 

وی  در این نشست  همچنین ضمن تاکید بر ترویج و الگو گیری از سبک زندگی اسلامی و انقلابی  افزود: تبعیت از سبک زندگی انقلابی و اسلامی همواره ما را در نیل به حیاتی  با رنگ و بوی ازادگی و سعادتمندی کمک میکند و البته باید دانشت که  روحیه  آزادگی و انقلابی در سلطه پذیری استکبار و طاغوت منافات دارد .

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب بر ضرورت حفظ روحیه بسیجی و انقلابی تاکید کرد .

 

حجت الاسلام محمدی امریکا را یکی از دشمنان قسم خورده اعتلای انقلاب اسلامی و بسط فرهنگ انقلابی گردی عنوان کرد و اذعان کرد: انقلاب اسلامی در برابر ظلم و جنایت امریکا ایستاده  و جمهوری اسلامی با عث بیداری مردم جهان و ایستادگی آنها در مقابل امریکا شده است، قدرت و نفوذ آمریکا در جهان کمتر کرده  و منافع آمریکا را به خطر انداخته است..

 

وی افزود : آمریکا از طرق مختلف با ایران اسلامی مقابله کرد و اکنون نیز با تدارک اتاقهای فکر در حال تدوین  دکترینهای مختلف است تا علیه نظام ، انقلاب و ملت آزاده ایران اسلامی  اسلام کید ورزی نماید از این روبصیرت و داشتن روحیه انقلابی لازمه  دفاع همجانبه در برابر دشمن است . 

ارسال نظرات