معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران در گفتگویی عنوان کرد:
معاون روابط عممی و تبلیغات سپاه کربلا از اعزام و فعالیت 170نیروی تخصصی پاسدار و بسیجی در روستاهای زلزله زده رمکی سفلی، علیا و جوانمیری کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۲۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عممی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن  تبریک هفته وحدت و میلاد رسول الله(ص)، حضرت محمد بن عبدالله و امام جعفر صادق(ع)  از اعزام و فعالیت 170نیروی تخصصی پاسدار و بسیجی  در روستاهای زلزله زده رمکی سفلی، علیا و جوانمیری کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی افزود: با استقرار تیم پزشکی سپاه کربلا در مناطق زلزله زده، پایش سلامت بیش از 2هزار هموطن کرمانشاهی با تجویز رایگان دارو به ارزش 20 میلیون تومان جهت درمان در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت.

معاون سپاه کربلا مازندران با اشاره به جمع آوری و ارسال کمک های سپاه کربلا برای نیازمندان زلزله زده، اعم از اقلام بهداشتی شامل 2 نیسان شیر خشک، عنوان کرد: اهداء بیش از 3هزار تخته پتو، توزیع رایگان 30 هزار لیتر مواد سوختی(نفت سفید)، توزیع اقلام غذایی شامل آرد، سیب زمینی، پیاز و کنسرو های غذایی در قالب 100 وانت  و همچنین ارائه خدمات، امکانات  از قبیل وسائل گرمایشی از جمله والر، بخاری برقی و پیک نیک به 400 خانوار زلزله زده از اقدامات اولیه سپاه کربلا در کرمانشاه بوده که همچنان ادامه دارد.

وی با یادآوری  70 درصدی فعالیت  بهسازی سرویس های بهداشتی و حمام اظهار کرد:  مهیاسازی و پی ریزی برای استقرار بیش از 300 کانکس مجهز برای نصب و استفاده هموطنان نیازمند، فعالیت های فرهنگی،  سرکشی از خانواده های مصدومین و اهداء کمک های نقدی برای ساخت مسکن دائم روستائیان کرمانشاه از دیگر اقدامات بسیج و سپاه کربلای مازندران تا این زمان به حساب می آید

ارسال نظرات
پر بیننده ها