فرمانده انتظامی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه :

در ۸ ماهه امسال ۵۳۳ هزار و ۹۷۲ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس لرستان/کاهش ۱۸ درصدی وقوع قتل در استان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: تماس‌های مردمی با پلیس۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته ضمن اینکه ۷۱ درصد تماس‌ها عملیاتی شده‌اند و روند قانونی را طی کرده‌اند
کد خبر: ۸۹۵۷۴۳۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار ‌محمد مهدیان نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : امسال در هفته ناجا رتبه برتر را در کشور کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه این موفقیت حاصل تلاش‌های صورت گرفته از سوی پرسنل ناجا و اصحاب رسانه است افزود:از سه ماه گذشته سرقت‌ها در لرستان ۳ درصد کاهش یافته‌اند و ۱۶ طرح پیشگیرانه و ۴ طرح عملیاتی را در پاکسازی نقاط آلوده و استفاده از ظرفیت‌های پیشگیری مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: اخیرا دستگیری ۳۵۷ نفر اعم از اراذل اوباش، متهمان فراری،کلاهبردار وفروشنده مواد مخدر را در استان داشته‌ایم.

وی بیان کرد: در طول هفته در۹ مسجد شهر خرم‌آباد سخنرانی و آموزش همگانی چهره به جهره داشته و به مطالبات مردم پاسخ می‌دهیم.


سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه در ۸ ماهه امسال ۵۳۳ هزار و ۹۷۲ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس لرستان حاصل شده است گفت : تماس‌های مردمی با پلیس۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته ضمن اینکه ۷۱ درصد تماس‌ها عملیاتی شده‌اند و روند قانونی را طی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد:در این مدت ۲۹ درصد از تماس‌های مردمی با هدف مشاوره و ۲۹۱هزار و ۴۷۵ تماس در استان عملیاتی شده‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد:در ۸ ماهه امسال ۳ تن و ۲۰۸ کیلو مواد مخدر در استان کشف شده که ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش کشف داریم.

وی افزود:پلیس لرستان در این مدت با انجام عملیات‌های مختلف ۵۶ باند را متلاشی کرده و۱۳ هزار و ۱۲۵ قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر نیز دستگیر شده‌اند ضمن اینکه ۱۵۳ دستگاه خودروی حمل مواد نیز توقیف شده است.


فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: سطح اعتیاد در لرستان نسبت به جمعیت آن پایین است که با کمک کمیته‌های آموزش و درمان به دنبال تعیین تکلیف معتادین متجاهر و افراد معتاد هستیم ، در حوزه وقوع سرقت‌ها امسال ۳ درصد کاهش سرقت و ۶ درصد افزایش کشف داشته‌ایم درهشت ماهه امسال ۱۵۵ باند سرقت متلاشی شده و ۵۲۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر شده‌اند که ۵۸ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.
 

مهدیان نسب گفت :در حوزه قتل نیز در ۸ ماهه سال گذشته ۵۶ فقره در لرستان به وقوع پیوست که در هشت ماهه نخست امسال به ۴۶ مورد رسیده است که نشان از کاهش ۱۸ درصدی وقوع قتل در استان دارد.
 
وی عنوان کرد:4 هزار و ۱۰۰ سایت مجرمانه در استان شناسایی و در این راستا ۲۱۸ پرونده تشکیل شده و ۲۱۲ مجرم اینترنتی دستگیر شده‌اند.
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات