خبرهای داغ:
به بهانه حضور لوییس فیگو در ایران:

کف پای حسین کعبی 500میلیون دیه اش بود

خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه لوییس فیگو بیش از 100هزار یورو معادل پانصد میلیون تومان دریافت نموده تا در این نشست یک ساعته تلویزیونی شرکت کند.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۵۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

خبرگزاری بسیج قزوین: انقلاب به اشرافیگری و تجمل گرایی در سطوح مختلف رسیده است! وقتی زلزله ویرانگر در کرمانشاه اتفاق افتاد دل هرایرانی را به لرزه درآورد و شاهد خلق حماسه های جاویدان ازطرف مردم شدیم.
در برنامه تلویزیونی نود خبرحضور لوییس فیگو ستاره سابق تیم ملی پرتغال خبرساز شد اما بی مایه فطیر نمی شود.
برنامه نود برای کمک به زلزله زدگان شماره پیامک هایی برای مخاطبان در نظر گرفته بود تا بتواند با کار خدا پسندانه در اجر عظیم کمک به هم وطن شریک باشد اما خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه لوییس فیگو بیش از 100هزار یورو معادل پانصد میلیون تومان دریافت نموده تا در این نشست یک ساعته تلویزیونی شرکت کند.
ریخت و پاش بی نهایت در بدنه مدیریت نهادهای کشور موج می زند، بهتر بود که به جای دعوت از این ستاره پرتغالی حسین کعبی را دعوت می کرد تا مزه صد هزار یورو را به خوبی حس کند.
مسلمانی یعنی آگاهی به زمان و عدالت طلبی! عدالت یعنی هر چیزی را سر وقت و سرجای خود انجام دهیم، حکایت برنامه نود برای لوییس فیگو و پیامک زلزله زدگان قوز بالای قوز است.
از کدام کیسه این پول به یک خارجی پرداخت می شود؟
اصولا مسئولین در بذل و بخشش به خارجی ها در این فوتبال بی درو پیکر ید طولایی دارند ،300 میلیارد تومان به مدیریت ناکارآمد فوتبال دولتی پرداخت می شود تا فیفا برخورد نکند اما با همین پول می توانستند نیاز کل مدارس منطقه زلزله زده را برای کانکس مدارس و بیمارستان سیار تامین کند.
مدریت ناکارآمد اشرافی در بدنه جامعه و حاکمیت نفوذ کرده تا سیر بی اعتمادی را دامن بزند و خود را از هرگونه خطا مبرا بداند.
سخنگوی دولت اعلام کرد:کسانی که کانکس بگیرند برای آنها خانه ساخته نمی شود و این یعنی گرفتن حق انتخاب از مردم و معامله کثیف که پیامبر مهربانی ها فرمودند: هیچ گاه با برادر مومن خود از روی ناچاری معامله نکنید و آنها را درمضیقه و سختی قرار ندهید.
طنز روزگار است که فردا بگوییم لوییس فیگو بابت لگد کعبی 500 میلیون گرفت، گویا فقط ما ملزم به رعایت انسانیت هستیم.
اصلا کعبی را باید محاکمه کرد. فیگو که کاری با دروازه ایران نداشت فقط می خواست گل بزند، می شد این کار را دامن نزند و خشونت را بی خیال شد، ببینید با مذاکره همه چیز به خیر و خوشی تمام شدهم فیگو راضی شد هم ما مخاطبان خود را به دست آوردیم و این امار پیامک ها گویای همه چیز است.
این برد برد در فوتبال یعنی همین! سه تا بزنند بعدش پانصد میلیون تومان هم بگیرند اما عده ای هم متحجر با خوشی مردم مخالفت می کنند، اصلا مگر شما بلدید فوتبال بازی کنید؟ مگر بلدید با دنیا بازی کنید،به جای اینکه در زمین بدویم و سرکول هم بالا و پایین کنیم همه کشور را استرس از شکست و باخت فرا بگیرد با یک نمایش تلویزیونی به راحتی 4 میلیون خوشحال شدند عده ای هم با امارات هم پیمان شدند تا علیه این پیوند به خوشحالی مردم ضربه بزنند.
چرا بعضی ها اصرار دارند که فوتبال را نابود کنند و ما توانستیم با دعوت از لوییس فیگو این ایران هراسی وترس از فوتبال را بریزیم و حالا همه دنیا می دانند که فوتبال ایران ترس ندارد و دوره شلیک توپ و زدن دورازه های پرتغال انگستان و آمریکا گذشته است.
اصلا چرا راه دور می رویم، حمید استیلی هم باید محاکمه شود چه لزومی داشت که دروازه آمریکا را ویران کند.
اصلا کلودیو رینا یک مهاجم مودب و با شخصیت بود، مگر ندیدید اول بازی به دروازه بان ایران دست داد؟عده ای خوششان می آید بروند شعار بدهند و دیگران را تهدید کنند.
پرتغالی ها اگر به ایران بیایند حتی آب و برق و گازهم با کاهش شدید قیمت مواجهه می شود، جزیره کیش را ببینید! قلعه زیبای آنان را ویران کردیم و آنها هم مجبور شدند با ما قطع رابطه کنند.
کعبی که بروسلی نبوده، به خاطر یک کف پا دیه دوتا انسان کامل و بالغ را به فیگو بدهیم! یکی با جوردن باروژ سرشاخ می شود و دیگری هم با کرت انگل کشتی می گیرد.
عباس جدیدی برای یک عکس سلفی چقدر در تیغ تیز عدالت رسانه ای قرار گرفت اما بابت جفتک کرت انگل که با لابی مدالش را دزدیدند فقط عده ای از شجاعت برای باخت حرف زدند.
انگار برخی شکست را افتخار می دانند. پول می گیرند که شکست را تئوریزه کنند. در حالی که ما در کنار هرکسی که در مسیر حق قرار بگیرد، ایستادیم.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار